۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۴
ارزآوری ۴۰ میلیون دلاری تعاونی های مازندران
مدیرکل تعاون مازندران خبر داد؛

ارزآوری ۴۰ میلیون دلاری تعاونی های مازندران

ساری- باقری، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران میزان صادرات و ارزآوری تعاونی استان را ۴۰ میلیون دلار اعلام کرد.

علی باقری در گفتگو با خبرنگار بازار میزان ارزآوری صادرات تعاونی‌ های استان در سال ۱۳۹۹ را ۲۳.۵ میلیون دلار اعلام کرد و افزود: این رقم در سال ۱۴۰۰ به ۲۴.۶ میلیون دلار و در سال گذشته به ۴۰ میلیون دلار سیده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران اظهار داشت: در دولت سیزدهم شاهد افزایش بی‌سابقه تشکیل تعاونی‌ های روستایی در استان مازندران بوده‌ ایم.

وی بیان کرد: با هدف توسعه‌ روستایی و توجه به ایجاد اشتغال در مناطق محروم و افزایش درآمد روستاییان در سال گذشته ۵۴ تعاونی و در سال جاری تاکنون ۱۶ تعاونی راه‌ اندازی شده است.

وی اظهار کرد: در دولت سیزدهم با همکاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مازندران و بنیادهای برکت و علوی تعداد ۷۰ تعاونی روستایی و توسعه روستایی با بیش از یک هزار و 400 نفر عضو در راستای گسترش سرمایه‌ گذاری تعاونی‌ ها در مناطق محروم و روستایی تشکیل‌ شده است که شاهد رشد ۷۰ برابری نسبت به گذشته هستیم.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با اشاره به گام بزرگ دولت سیزدهم برای تحقق افزایش سهم بخش تعاون در اقتصاد کشور با تصویب و ابلاغ سند توسعه بخش تعاون طی سخنانی اظهار کرد: به منظور افزایش شتاب سهم بخش تعاون در اقتصاد کشور، دولت سیزدهم به پیشنهاد وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی با تنظیم «سند توسعه بخش تعاون» و ارائه‌ مجموعه راهکارها مسیر نیل به هدف مذکور را تسهیل کرد.

کد خبر: ۲۴۷٬۵۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha