۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۱
بهره‌برداری از دستاوردهای علمی فناوران برای رفع نیازها و چالش‌های صنعت برق
۲۳ تا ۲۶ آبان سال‌جاری صورت می‌گیرد؛

بهره‌برداری از دستاوردهای علمی فناوران برای رفع نیازها و چالش‌های صنعت برق

نخستین «جشنواره و فن بازار تخصصی صنعت برق ایران» در راستای بهره‌برداری دستاوردهای علمی فناوران و جامعه دانشگاهی جهت رفع نیازها و چالش‌های صنایع و صنعت برق به مدت چهار روز برگزار می‌شود.

به گزارش بازار، نخستین «جشنواره و فن بازار تخصصی صنعت برق ایران» با هدف به هم رسانی فناوران و اساتید دانشگاهی و دانشجویان با صنعت برق برگزار می‌شود.
این جشنواره به مدت چهار روز و ۲۳ تا ۲۶ آبان سال‌جاری، هم‌زمان با بیست و سومین نمایشگاه صنعت برق، در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

در این جشنواره و فن بازار، نیازهای فناورانه صنعت و به خصوص صنعت برق احصا و به فناوران و جامعه دانشگاهی اعلام می‌شود تا از این طریق با تعامل حاصله از جدیدترین دستاوردهای علمی فناوران و جامعه دانشگاهی جهت رفع نیازها و چالش‌های صنایع و صنعت برق بهره‌برداری شود.

معرفی افق‌های جدید فناورانه صنعت برق به منظور جهت‌دهی فعالیت‌های هسته‌های فناور و نخبگان، برگزاری نشست‌های تخصصی تبادل فناوری به منظور هم‌رسانی چالش‌ها و ظرفیت‌ها، ایجاد بستری برای معرفی ایده‌ها و تجاری‌سازی یافته‌های پژوهشی صنعت برق و انرژی، معرفی محصولات و خدمات فناورانه واحدهای فناور و شرکت‌های دانش بنیان، کمک به تامین مالی اجرای طرح‌های فناورانه و پیاده‌سازی ایده‌های نوآورانه، معرفی نیازهای فناورانه شرکت‌های تابعه وزارت نیرو، هم‌اندیشی، تبادل اطلاعات و آگاهی از آخرین دستاوردهای علمی جهان، معرفی پیشرفت‌ها، توانمندی‌ها و قابلیت‌های فنی و مهندسی صنعت برق کشور، از جمله مهم‌ترین اهداف برگزاری نخستین جشنواره و فن بازار صنعت برق ایران و رویدادهای جانبی آن از جمله محورهای «نخستین جشنواره و فن بازار تخصصی صنعت برق ایران» اعلام شده است.

‌علاقه‌مندان حضور در «نخستین جشنواره و فن بازار تخصصی صنعت برق ایران» می‌توانند حداکثر تا تاریخ ۲۱ مهر ۱۴۰۲، از طریق سایت جشنواره و فن‌بازار به آدرس https://event.moe.gov.ir بخش "فرم ارائه محصول"، درخواست خویش را به دبیرخانه جشنواره و فن‌

کد خبر: ۲۴۷٬۲۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha