۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۱
قیمت نفت دوباره اندکی افزایش یافت

قیمت نفت دوباره اندکی افزایش یافت

در میان پیش‌بینی‌های تاریک برای اقتصاد جهانی و در بحبوحه کاهش آن به پایین‌ترین سطح در سه هفته اخیر، قیمت نفت، افزایش یافت.

به گزارش بازار، قیمت نفت پس از رسیدن به پایین‌ترین سطح خود در سه هفته گذشته، در بحبوحه فشار ناشی از افزایش دلار و انتظارات تیره‌کننده برای اقتصاد جهانی با کاهش عرضه، افزایش جزئی را ثبت کرد.

بهای معاملات آتی نفت برنت پس از سقوط به کمترین میزان در جلسه به ۸۹.۵۰ دلار که پایین‌ترین سطح از هشتم سپتامبر گذشته است، با ۲۱ سنت افزایش به ۹۰.۹۲ دلار در هر بشکه رسید.

قیمت نفت خام وست تگزاس اینترمدیت آمریکا با ۴۱ سنت افزایش به ۸۹.۲۳ دلار در هر بشکه رسید، زیرا قیمت‌ها در اوایل جلسه به ۸۷.۷۶ دلار کاهش یافت که پایین‌ترین سطح از ۱۲ سپتامبر گذشته است.

پس از اینکه دلار در برابر سبدی از ارزهای اصلی به بالاترین سطح خود در ۱۰ ماه گذشته رسید و پس از اینکه داده‌های مربوط به فرصت‌های شغلی نشان داد ادامه رنج ناشی از کمبود نیروی کار نشان می‌دهد که این ممکن است فدرال رزرو ایالات متحده را وادار کند که نرخ بهره را برای مدت طولانی تری بالا نگه دارد یا حتی دوباره آن را افزایش دهد، قیمت‌ها اندکی کاهش یافت.

کد خبر: ۲۴۷٬۱۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha