۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۷
خودروهای موجود در پارکینگ‌های سایپا مشکل استانداردی ندارند
مدیر تحویل شرکت سایپا:

خودروهای موجود در پارکینگ‌های سایپا مشکل استانداردی ندارند

مدیر تحویل شرکت سایپا گفت: در حال حاضر خودرویی در پارکینگ‌های سایپا وجود ندارد که سازمان ملی استاندارد اجازه پلاک گذاری برای آن صادر نکرده باشد.

به گزارش بازار، رضا اشجعی مدیر تحویل گروه خودروسازی سایپا گفت: در حال حاضر از پنج سایت تولیدی، خودرو تحویل مشتریان می‌شود، خودروهایی که مربوط به شهرستان هستند توسط تریلی حمل می‌شوند و خودروهایی که مشتریان درخواست تحویل حضوری دارند با حضور مشتری در سایت‌های تولیدی انجام می‌شود.

وی افزود: درباره تحویل خودروهای حضوری، به تمام مشتریان پیامک ارسال می‌شود در صورتیکه تمایل داشته باشند در داخل سیستم ثبت نام می‌کنند و طبق هماهنگی حضور یافته و خودرو را تحویل می‌گیرند.

اشجعی ادامه داد: در حال حاضر حدود ۶، ۷ هزار دستگاه خودرو پلاک گذاری شده و تقریبا روزانه از ۱۵۰۰ تا دو هزار دستگاه خودرو به نمایندگی‌ها برای تحویل به مشتری ارسال می‌کنیم.

مدیر تحویل گروه خودروسازی سایپا درباره فرایند تجاری سازی تا تحویل به مشتری ۵۱ هزار دستگاه خودرو گفت: حدود ۶ هزار دستگاه خودرو از سایت‌های تولیدی برای تحویل به نمایندگی‌ها و در نهایت به مشتری خارج شده است؛ از حدود ۴۵ هزار دستگاه خودرو باقیمانده، حدود ۶ هزار دستگاه آن پلاک دارند و بخشی از این خودروها آماده فروش هستند که باید فاکتور شوند و بخشی از این خودروها هم فاکتور شده و منتظر پلاک گذاری آن‌ها هستیم و به محض اینکه پلاک‌ها بیایند، خودروها حمل می‌شوند.

وی افزود: برای خودروهای بدون مجوز، در حال پیگیری برای گرفتن مجوز هستیم.

اشجعی در پاسخ به این سوال که آیا خودرویی وجود دارد که سازمان ملی استاندارد اجازه پلاک گذاری برای آن صادر نکرده باشد، گفت: در حال حاضر نداریم.

کد خبر: ۲۴۷٬۱۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha