۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۰
سرمایه‌گذاران در بازار داخلی باید انگیزه داشته باشند
فرمانده انتظامی کل کشور:

سرمایه‌گذاران در بازار داخلی باید انگیزه داشته باشند

رادان، فرمانده انتظامی کل کشور گفت: قاچاق کالا به تولید داخل، بازار سرمایه داخلی و جوانانی که تازه وارد بازار کار شده اند، ضربه می‌زند.

به گزارش بازار، سردار احمدرضا رادان در مراسم سراسری امحاء قاچاق کالا افزود: مبارزه با قاچاق کالا مأموریتی سنگین و حساس است و امروز در جنگ ترکیبی بسر می‌بریم و یکی از ابعاد جنگ ترکیبی بعد ضربه به اقتصاد و معیشت مردم است، پس باید به مبارزه با قاچاق کالا توجه داشته باشیم.

سردار رادان گفت: در مبارزه با قاچاق کالا پنجه در پنجه استکبار داریم و در این حوزه نیازمند جهاد سنگین و برنامه‌ریزی برای مقابله هستیم.

وی با بیان اینکه برنامه امروز آغازی برای یک شروع است، گفت: طی هماهنگی‌های صورت گرفته، با قاچاقچیان کالا برخوردی قاطع خواهیم داشت و اجازه نمی‌دهیم کالای قاچاق وارد چرخه اقتصاد شود.

فرمانده انتظامی کل کشور با بیان اینکه مجموعه انتظامی کشور مخالف توزیع کالای قاچاق در بازار است گفت: برای مقابله با قاچاق کالا اقدامات جهادی جدی نیاز است.

سردار رادان با طرح این سوال که آیا برگشتن کالای قاچاق به چرخه استفاده داخل مفید است؟ گفت: مخالف توزیع کالای قاچاق در بازار هستیم. بازار و تولید داخل دو بال عرضه و تقاضا دارد که همواره باید تنظیم شود حال اگر حتی این کالای قاچاق به صورت مجانی در اختیار گروهی از مردم قرار بگیرد یعنی به قسمتی از تقاضا ضربه زده‌ایم.

کد خبر: ۲۴۶٬۹۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha