۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۰
 واردات نهاده های طیور با ارز ۴۲۰۰ تومان سودجویی و رانت را افزایش می دهد
مدیرعامل مجتمع زنجیره ای طیور حلال اسپادانا:

واردات نهاده های طیور با ارز ۴۲۰۰ تومان سودجویی و رانت را افزایش می دهد

اصفهان- مدیرعامل مجتمع زنجیره ای طیور حلال اسپادانا گفت: واردات نهاده های طیور با ارز چهار هزار و ۲۰۰ تومانی سودجویی و رانت را افزایش می دهد و لازم است برای جلوگیری از خسارت این واحدها این نوع واردات ممنوع شود.

محسن محسنی هوماگرانی در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار داشت: با تحقیق و بررسی صنعت پرورش طیور در کشورهای صاحب نام و در جهت رونق تولید، با احداث زیرساخت های لازم تمام مراحل تولید گوشت مرغ را از صفر تا صد مدیریت و کنترل کردیم و مرغ آماده طبخ برای نخستین بار در استان اصفهان با روش چیلر هوایی راهی بازار شده است.

وی افزود: چیلر هوایی که امروزه در اروپا جایگزین چیلر آبی برای خنک کردن مرغ شده است علاوه بر ماندگاری بالا، بار میکروبی مرغ را به شدت کاهش می دهد که مهمترین مزیت این واحد تولیدی در استان اصفهان به شمار می رود.

مدیرعامل مجتمع زنجیره ای طیور حلال اسپادانا بیان داشت: عرضه و بسته بندی مرغ با استانداردهای روز دنیا می تواند محصول سالم و با قیمت مناسب را در سبد خانوار قرار دهد.

وی یکی از مهمترین مسائل واحدهای مرغداری را تامین نهاده های طیور دانست و گفت: واردات نهاده های طیور با ارز چهار هزار و ۲۰۰ تومانیی سودجویی و رانت را افزایش می دهد؛ چنانچه واردات این نهاده ها با ارز نیمایی انجام می شد واحدهای تولیدی و شهروندان خسارت کمتری می دیدند. 

کد خبر: ۲۴٬۶۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha