۹ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۴
طرح آبرسانی در ۱۵۷ روستای استان زنجان اجرا می شود
مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور:

طرح آبرسانی در ۱۵۷ روستای استان زنجان اجرا می شود

زنجان-مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: قرارداد دوم طرح محرومیت زدایی استان زنجان برای آبرسانی به ۱۵۷ روستا طی هفته آینده ابلاغ می شود.

به گزارش بازار و به نقل از آب و فاضلاب زنجان، اتابک جعفری روز شنبه گفت: قرارداد دوم طرح محرومیت زدایی استان زنجان برای آبرسانی به ۱۵۷ روستا طی هفته آینده ابلاغ می شود و این طرح با اعتباری بالغ بر ۹۷۰ میلیارد تومان، جمعیتی افزون بر ۸۴ هزار نفر را از نعمت آب آشامیدنی سالم و پایدار بهره مند می کند.

وی افزود: پیگیری تامین اعتبار برای آبرسانی به روستاهای دارای تنش آبی شهرستانهای ابهر، خرمدره و سطانیه و همچنین اجرای طرح های رفع تنش آبی در شهرهای ابهر، خرمدره، قیدار، گرماب و کرسف از دیگر مصوبات این سفر بود.

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور تصریح کرد: پیگیری تدوین برنامه بلند مدت تامین آب شهرستانهای ابهر و خرمدره از حوزه حوزه های شمالی شهرستان و از سد تالوار برای شهرستان خدابنده، دیگر مصوبه ای بود که در این سفر مورد تصویب قرار گرفت.

جعفری با تاکید بر ضرورت تامین تجهیزات مورد نیاز شرکت های آب و فاضلاب برای خدمات رسانی هرچه بهتر به مشترکین، گفت: تامین بیل مکانیکی و تانکر آبرسانی سیار برای امور آب و فاضلاب شهرستان خدابنده نیز بزودی انجام می پذیرد.

کد خبر: ۲۴۶٬۷۰۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha