۹ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۵
رشد ۲۶۶ درصدی اشتغال‌زایی در واحدهای صنعتی استان زنجان
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان خبرداد؛

رشد ۲۶۶ درصدی اشتغال‌زایی در واحدهای صنعتی استان زنجان

زنجان-مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: میزان اشتغال‌زایی در واحدهای صنعتی راه‌اندازی شده در نیمه نخست سال‌جاری در استان زنجان از رشد ۲۶۶ درصدی برخوردار بوده است.

به گزارش بازار و به نقل از صنعت،معدن و تجارت زنجان، مجید گلشنی روز شنبه گفت: در ۶ ماهه اول امسال ۳ هزار و ۶۶۰ نفر در واحدهای صنعتی استان مشغول به کار شدند که این میزان در مدت مشابه سال گذشته ۹۹۸ نفر بود.

وی با اشاره به راه‌اندازی واحدهای صنعتی در استان تصریح کرد: در نیمه نخست سال‌جاری ۸۵ واحد صنعتی در سطح استان راه‌اندازی شده است.

گلشنی یادآور شد: میزان اشتغال‌زایی در نیمه نخست سال‌جاری در استان زنجان از رشد ۲۶۶ درصدی برخوردار بوده و در این مدت شاهد رشد سرمایه‌گذاری صنعتی ۳۷۸ درصدی در استان هستیم.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان یادآور شد: میزان سرمایه‌گذاری صنعتی صورت گرفته در سال جاری ۵۱ هزار و ۸۷۰ میلیارد ریال بوده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته بالغ بر ۱۰ هزار و ۸۳۳ میلیارد ریال بوده است.

گلشنی با اشاره به اقدامات صورت گرفته درخصوص زنجیره‌های ارزش راهبردی، خاطرنشان کرد: در سال‌جاری گزارش مطالعه شناسایی زنجیره‌های ارزش صنعتی راهبردی و اولویت‌دار استان شامل صنایع نساجی و پوشاک، سیم و کابل، انواع شوینده‌ها و کاغذسازی تدوین و برنامه عملیاتی در جهت تعمیق زنجیره‌ها و رفع حلقه‌های مفقوده ارائه شد.

کد خبر: ۲۴۶٬۷۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha