۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۸
تغییر ساختار مدیریت سهام عدالت به وقوع یک فاجعه در کشور منتهی می شود
نماینده مردم سپیدان در مجلس:

تغییر ساختار مدیریت سهام عدالت به وقوع یک فاجعه در کشور منتهی می شود

نماینده مردم سپیدان در مجلس با یادآوری اینکه پیگیری تغییر ساختار مدیریت سهام عدالت توسط دولت به وقوع یک فاجعه در کشور منتهی می شود، از رئیس مجلس خواست تا با پیگیری از وزیر اقتصاد مانع این کار شود.

به گزارش بازار، محسن علیزاده در جلسه علنی نوبت صبح امروز (یکشنبه ۹ مهرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری با استناد به ماده ۲۱۶ آیین نامه داخلی خطاب به رئیس مجلس ضمن درخواست ورود وی به نحوه انتخاب نمایندگان در هیات ها گفت: اخبار نگران کننده ای درخصوص پیگیری وزیر امور اقتصادی و دارایی در ارتباط با نحوه تغییر ساختار مدیریت سهام عدالت در کشور شنیده می شود که در صورت صحت بسیار نگران کننده است و گمان می رود که دولت به دنبال این است که سهام عدالت را به طور کامل به دست بگیرد.

نماینده مردم سپیدان و بیضاء در مجلس یازدهم خطاب به رئیس مجلس تصریح کرد: چون از جزئیات این خبر اطلاع دقیقی نداریم، از شما درخواست داریم برای جلوگیری از وقوع یک فاجعه در کشور به این موضوع ورود کنید و ضمن بررسی آن، جلسه ای فوق العاده با وزیر امور اقتصادی و دارایی برگزار کرده و جلوی این کار را بگیرید.

وی یادآور شد: این موضوع اساساً مغایر با اصل ۴۴ قانون اساسی و فرمان ۸ بندی حضرت آقا است، بنابراین لازم است رئیس مجلس شخصاً به این موضوع ورود کند.

کد خبر: ۲۴۶٬۵۶۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha