۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۳
احداث ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در قالب شهرک‌سازی| بازدهی زیر ۱۰۰۰ درصد را از خانواده بانک مسکن نمی پذیرم
مدیر عامل بانک مسکن خبر داد

احداث ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در قالب شهرک‌سازی| بازدهی زیر ۱۰۰۰ درصد را از خانواده بانک مسکن نمی پذیرم

حسینی مدیر عامل بانک مسکن از ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در قالب شهرک‌سازی خبر داد و گفت: برای برند بانک مسکن باید مجموعه های ساخت و ساز فراتر از طراحی ها و استانداردسازی ها حرکت کنند.

بازار؛ گروه راه و مسکن: سید عباس حسینی در همایش «چشم انداز خسارت صفر در فرایند ساخت» با تاکید بر اینکه بانک مسکن و خانواده بانک مسکن فراتر از امروز حرکت و کار می کنند و اگر انتظارات خود را بالا می بریم برای این است که ظرفیت ارزشمندی در این خانواده وجود دارد گفت: بانک مسکن دارای برند خوبی است بنابراین باید رضایت مندی خود را از این خانواده بزرگ بالا و بالاتر ببریم.

مدیران عامل شرکت ها باید رضایتمندی خود را تا جایی که شایسته نام بانک مسکن است ارتقا دهند چرا که انتظارات از این مجموعه و ظرفیت‌های آن بالا است و اگر بازدهی بانک مسکن و خانواده آن را به ۱۰۰۰ درصد نرسانیم جفا کرده ایم

او با بیان اینکه در تلاش هستیم با برنامه‌ریزی در حوزه مسکن، فراتر از وضع موجود عمل کنیم ادامه داد: مدیران عامل شرکت ها باید رضایتمندی خود را تا جایی که شایسته نام بانک است ارتقا دهند چرا که انتظارات از این مجموعه و ظرفیت‌های آن بالا است و اگر بازدهی و عملکرد بانک مسکن و خانواده آن را به ۱۰۰۰ درصد نرسانیم به بانک مسکن و خانواده ان جفا کرده ایم.

حسینی با خطاب قرار دادن مدیران عامل شرکت‌های تابعه به بیان انتظار خود از رشد ۱۰ برابری ساخت و ساز مسکن با کیفیت در مجموعه بانک مسکن پرداخت و ادامه داد: ما بازدهی و اولین هدف ما در اداره شرکت ها این است که بازدهی زیر ۱۰۰۰ درصد را نپذیریم. به هر حال شاید تا چند سال پیش کمتر به موضوع خسارت صفر در فرایند ساخت پرداخته می شد و کمتر به آن باور داشتیم اما امروز باور همه این است که موضوع HSE و پرداختن به آن برای جامعه هدف یک ضرورت است. پس باید به فرهنگ سازی آن اهتمام ویژه ای داشت.

مدیر عامل بانک مسکن با اشاره به محورهای اصلی همایش«چشم انداز خسارت صفر در فرایند ساخت» ادامه داد: مجموعه بانک مسکن نباید دغدغه قوانین داشته باشد و باید در صورت نیاز به تدوین استانداردهای داخلی خود متناسب با ایمنی ساخت اقدام کند. اخذ تاییدیه‌های ایمنی و انجام الزامات آتشنشانی برای ساختمان‌های برند بانک مسکن الزامی است و دستوالعمل‌های مرتبط باید مد نظر قرار گیرد.

مدیر عامل بانک مسکن افزود: HSE باید در ساختار سازمانی ما جایگاه مناسبی پیدا کند و در صورت نیاز به ارتقای این جایگاه پرداخته شود. صرف هرگونه هزینه در ایمن‌سازی ساخت سرمایه گذاری و بهره برداری از ابزار و فناوری روز در این فرایند لازم است.

حسینی با تاکید بر رعایت استاندارهای HSE گفت: انجام این مهم زمانی میسر خواهد بود که الزام آن را باور کنیم و رعایت آن برای ما ارزشمند باشد تا بتوانیم علاوه بر آرامش مردم شریف به عنوان جامعه هدف، از نیروهای انسانی خود در مسیر توسعه ساخت و ساز کشور حفاظت و صیانت کنیم.

مدیرعامل بانک حفظ و تداوم داشتن اراده خوب، حس خوب و قدرت اجرایی بالا را به عنوان سه رکن مهم در موفقیت مجموعه این بانک در هدف‌گذاری‌های صورت گرفته مهم قلمداد کرد.

ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در قالب شهرک‌ سازی را در دستور کار داریم که در حال رایزنی با وزارت راه و شهرسازی برای تامین زمین مورد نیاز این واحدهای مسکونی هستیم

حسینی از ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در قالب شهرک‌ سازی خبر داد و گفت: در حال رایزنی با وزارت راه و شهرسازی برای تامین زمین مورد نیاز این واحدهای مسکونی هستیم.

مدیر عامل بانک مسکن در ادامه سخنرانی و این همایش، از خانواده آخرین شهید آتش‌نشان «غریب‌رضا دارابی» از فرماندهان آتش‌نشانی تهران که در سانحه آتش‌سوزی ساختمان در اسفند ماه سال گذشته به درجه رفیع شهادت نایل آمد تجلیل به عمل آورد و به پاس خدمات ارزشمند این شهید، دستور افتتاح حساب قرض‌الحسنه جوانان به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال را برای فرزند وی صادر کرد.

کد خبر: ۲۴۶٬۴۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha