۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۱
معامله ۲.۷ میلیون تن محصول در بورس کالا
در هفته گذشته به ثبت رسید؛

معامله ۲.۷ میلیون تن محصول در بورس کالا

بورس کالای ایران در هفته نخست مهر امسال میزبان معامله بیش از ۲ میلیون و ۷۲۲ هزار تن انواع کالا و محصول به ارزش ۲۵.۳ هزار میلیارد تومان بود.

به گزارش بازار، در هفته نخست مهر امسال، ۲ میلیون و ۷۲۲ هزار و ۸۲۱ تن انواع کالا و محصول به ارزش ۲۵.۳ هزار میلیارد تومان در بازار فیزیکی بورس کالای ایران دادوستد شد. سیمان، سنگ آهن، فولاد و آهن اسفنجی، سنگین وزن‌های تالار صنعتی و معدنی و قیر، وکیوم باتوم و مواد پلیمری، سنگین وزن‌های تالار پتروشیمی و فرآورده‌های نفتی بودند.

تالار محصول‌های صنعتی و معدنی شاهد معامله ۲ میلیون و ۲۱۸ هزار و ۶۶۶ تن انواع کالا و محصول به ارزش ۱۴ هزار و ۹۴۶ میلیارد تومان در هفته گذشته بود.

در این تالار یک میلیون و ۳۰۱ هزار و ۶۶۵ تن سیمان، ۴۵۶ هزار تن سنگ آهن، ۳۳۳ هزار و ۱۳۱ تن فولاد، ۱۴۵ هزار و ۵۰۰ تن آهن اسفنجی، ۷ هزار و ۴۱۵ تن مس، ۴ هزار و ۴۰۵ تن آلومینیوم، ۵۵۰ تن روی/ف ۲۰۰ تن کنسانتره مولیبدن و ۴۵ تن کنسانتره فلزات گران بها معامله شد.

همچنین در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی، ۴۷۱ هزار و ۱۶۹ تن انواع کالا و محصول به ارزش ۹ هزار و ۷۳۲ میلیارد تومان در هفته معاملاتی منتهی به ۷ مهر به فروش رسید.

در تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی ۱۷۷ هزار و ۵۸۰ تن قیر، ۱۴۶ هزار و ۵۰۰ تن وکیوم باتوم، ۱۰۱ هزار و ۲۲۸ تن مواد پلیمری، ۳۸ هزار و ۷۰۳ تن مواد شیمیایی، ۶ هزار و ۳۹۰ تن گوگرد، ۸۵۴

تن فرآورده‌های نفتی، ۶۰۰ تن عایق رطوبتی، ۱۴۰ تن گازها و خوراک ها، ۱۰۰ تن روغن و ۸۰ لوب کات معامله شد.

تالار کشاورزی هم میزبان دادوستد یک‌هزار و ۵۰ کیلوگرم زعفران به ارزش ۵۲.۵ میلیارد تومان بود.

بازار فرعی نیز شاهد معامله ۳۲ هزار و ۹۸۶ تن انواع کالا و محصول به ارزش ۶۲۸ میلیارد تومان بود.

کد خبر: ۲۴۶٬۴۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha