۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۹
محدودیت‌های کریدور هوایی، در ساخت و سازهای حریم فرودگاه مهرآباد، رعایت شود
تکالیف دادگستری برای شهرداری تهران؛

محدودیت‌های کریدور هوایی، در ساخت و سازهای حریم فرودگاه مهرآباد، رعایت شود

معاون دادگستری استان تهران گفت: شهرداری‌های حریم فرودگاه مهرآباد، هنگام صدور مجوز ساخت و ساز، باید محدودیت‌های کریدورهای هوایی را برای پیشگیری از بروز سوانح احتمالی، رعایت کنند.

به‌ گزارش بازار، به منظور ایجاد هماهنگی میان دستگاه‌های مسئول درخصوص ساخت و سازهای واقع در حریم فرودگاه مهرآباد و پیشگیری از بروز سوانح احتمالی، نشستی با حضور معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان تهران، مدیرکل و معاونین فرودگاه بین‌المللی مهرآباد، شهرداران مناطق ۹، ۱۰ و ۲۱ و معاونان دادستان و سرپرستان دادسراهای عمومی و انقلاب نواحی ۳۰ و ۳۷ تهران برگزار شد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان تهران در این نشست با تاکید بر لزوم رعایت ضمایم ۱۹ گانه کنوانسیون شیکاگو که به‌صورت بین المللی مورد توافق قرار گرفته است، گفت: شهرداری‌های واقع در حریم فرودگاه مهرآباد قبل از صدور مجوزهای ساخت و ساز در اطراف فرودگاه باید با استعلام از آن مرجع، محدودیت‌های کریدورهای هوایی را رعایت کنند تا از بروز حوادث و سوانح هوایی پیشگیری شود.

نیکوکار افزود: نقشه‌های حریم فرودگاه باید به صورت شفاف در اختیار شهرداری‌های مناطق مربوطه قرار گیرد تا طرح تفصیلی شهرداری تهران با توجه به آن، به‌روزرسانی شود و در اختیار شهروندان قرار گیرد.

کد خبر: ۲۴۶٬۳۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha