۸ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۳
نمی‌گذاریم حق کسی در آزمون استخدام آموزگار ضایع شود
وزیر آموزش‌ و پرورش:

نمی‌گذاریم حق کسی در آزمون استخدام آموزگار ضایع شود

صحرایی، وزیر آموزش و پرورش با تأکید بر اینکه فراخوان تکمیل ظرفیت آزمون استخدام آموزگار بزودی اعلام می‌شود، گفت: نمی‌گذاریم حق کسی در آزمون استخدام آموزگار ضایع شود.

به گزارش بازار، بعد از اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش، برخی داوطلبان این آزمون نسبت فرایند ارزیابی و اعلام نتایج گلایه داشتند.

رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش در این خصوص اظهار کرد: فرایند ارزیابی کاملا ضبط شده و گویه‌های کاربرگ‌های مصاحبه دقیق است.

وی با تأکید بر اینکه نخواهیم گذاشت حقی از کسی ضایع شود، گفت: موضوع آزمون آموزگاری رقابتی و مبتنی بر رشته‌محل بوده است و در این رقابت، ۲۰، ۳۰ درصد کل داوطلبان قبول شدند.

صحرایی ادامه داد: فردی می‌گوید نمره من این عدد شد و کسی که نمره کمتر از من داشت، قبول شد؛ این دلیل نمی‌شود، چون کف نمرات در رشته‌محل‌ها متفاوت است.

وی با تأکید بر اینکه تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی داریم، افزود: مقداری از سهمیه مانده است و در تکمیل ظرفیت از بین افرادی که به لحاظ نمره مجاز شده‌اند ولی در رشته محل‌شان قبول نشده‌اند، امکان جذب وجود دارد.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: آموزش و پرورش باز هم آزمون دارد و سال‌های آینده هم امکان جذب داریم.

کد خبر: ۲۴۶٬۲۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • فاطمه نصیری اردلی IR ۰۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
      0 0
      سلام خدمت وزیرمحترم آقای صحرایی وخسته نباشید.اینجانب درآزمون استخدامی آموزگاری شرکت نموده وپذیرفته نشدم،امادرمرحله ی تکميل ظرفیت آموزگاری پیامکی براین مبنا برای بنده ارسال شدولی بدلایلی وکسالت اینجانب موفق به مشاهده کردن این پیامک نشده ام، بارها تماس تلفنی باوزارتخانه آموزش وپرورش راداشته امومشکلم رامطرح کردم که به شما وزیر محترم عرض نمایند،اماهمچنان منتظرم واطلاعی دراین خصوص کسب ننموده ام خواهشمندم رسیدگی نمایید.باتشکر