۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۱
تکمیل طرح‌های نیمه تمام اولویت جهاد کشاورزی قزوین است
رئیس جهاد کشاورزی قزوین:

تکمیل طرح‌های نیمه تمام اولویت جهاد کشاورزی قزوین است

قزوین- رئیس سازمان جهاد کشاورزی قزوین گفت: تکمیل طرح‌های نیمه تمام از اولویت‌های ویژه این دستگاه در سال جهش تولید به شمار می‌رود.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی استان قزوین، فاطمه خمسه در نشست شورای هماهنگی مدیران جهاد کشاورزی اظهار داشت: در سال جهش تولید در راستای منویات مقام معظم رهبری و همسو با سیاست های دولت با اجرای طرح های مهم شاهد جهش تولید در بخش کشاورزی خواهیم بود.

وی اظهار داشت: توسعه کشت گلخانه ای و تسریع در اجرای طرح های آبیاری نوین از دیگر اولویت هایی است که باید با جدیت به آنها بپردازیم.

رئیس جهاد کشاورزی قزوین همچنین بر لزوم جذب اعتبارات بیشتر برای رونق بخش کشاورزی در استان با استفاده از منابع و اختیارات قانونی در استان اشاره کرد و یادآور شد: باید با همه وجود از کشاورزی استان در راستای حفظ و تامین امنیت غذایی صیانت کنیم.

خمسه همچنین بر تلاش بیشتر و نظارت جدی تر برای پیشگیری از تغییر کاربری اراضی کشاورزی قزوین تاکید کرد.

رئیس جهاد کشاورزی قزوین در ادامه وضعیت تولید محصولات استراتژیک کشاورزی در استان را مطلوب برشمرد و  اظهار داشت: با مدیریت مناسب می توان تعهد امسال استان را که خرید تضمینی ۲۲۰ هزار تن گندم است را محقق کنیم.

وی با اشاره به آغاز فعالیت مراکز خرید تضمینی گندم در استان قزوین، گفت: با توجه به اینکه امسال نرخ گندم نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده است با هماهنگی سایر دستگاهها باید گندم استان تحویل مراکز خرید شود و از فعالیت واسطه ها و دلالان جلوگیری شود.

وی صیانت از اراضی کشاورزی را لازمه امنیت غذایی و پایداری تولید دانست و اظهار داشت: در صیانت از اراضی کشاورزی نباید کوتاهی کرد و باید با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد.

کد خبر: ۲۴٬۶۰۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha