۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰
بازدید وزیر صمت از یازدهمین نمایشگاه بین المللی ایران سمنتکس

بازدید وزیر صمت از یازدهمین نمایشگاه بین المللی ایران سمنتکس

وزیر صمت از یازدهمین نمایشگاه بین المللی سیمان، بتن، تکنولوژی ساخت و ماشین‌آلات وابسته(ایران سمنتکس) در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران افتتاح شد.

به گزارش بازار به نقل از شاتا، این نمایشگاه در هشتاد و ششمین سالروز تاسیس صنعت سیمان ایران برگزار شده و رضا رحمانی امروز سه شنبه از بخش های مختلف این نمایشگاه نیز بازدید به عمل آورد و از نزدیک در جریان مهمترین مسایل و مشکلات فعالان این حوزه قرار گرفت.

شرکت های حاضر در این نمایشگاه، آخرین دستاوردهای داخلی سازی قطعات و تجهیزات مورد نیاز این صنعت را در معرض دید عموم قرار داده اند.

همچنین حسین مدرس خیابانی "قائم مقام وزیر در امور بازرگانی"، خداداد غریب پور "رییس هیات عامل ایمیدرو" و بهمن حسین زاده "مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی ایران" نیز در این افتتاح و بازدید وزیر صمت را همراهی کرد.

گفتنی است که در حاشیه این نمایشگاه، همایش بومی سازی و مهندسی ساخت قطعات و تجهیزات مورد نیاز صنعت سیمان ۲۵ دی ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

شایان ذکر است که ایران در حوزه تولید سیمان ظرفیت های قابل توجهی دارد و صادرات ایران به کشورهای همسایه به خصوص در حوزه بازسازی کشورهایی مانند عراق، فرصت صادراتی خوبی را در این حوزه به وجود آورده است.

کد خبر: ۲٬۴۵۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha