۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۲
۷۰ فقره جواز و پروانه مهندسی در استان سمنان صادر شد
رئیس اداره آموزش، پژوهش و فناوری سازمان صمت سمنان:

۷۰ فقره جواز و پروانه مهندسی در استان سمنان صادر شد

سمنان– رئیس اداره آموزش، پژوهش و فناوری سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان بابیان اینکه تحقق شعار «جهش تولید» در دستور کار قرار دارد، گفت: تاکنون ۷۰ فقره جواز و پروانه مهندسی در استان صادرشده است.

به گزارش خبرنگار بازار، مهدی میرکو صبح سه‌شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی دفتر خود ضمن بیان اینکه در راستای تحقق شعار سال جدید مبنی برجهش تولید، حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی، صنایع معدنی و تجاری سطح استان سمنان در دستور کار قرار گرفت، اظهار داشت: بر این اساس تاکنون ۷۰ فقره جواز و پروانه مهندسی در استان صادرشده است.

وی با اشاره به تدوین برنامه جامع و کامل تحقیقاتی و پژوهشی در این سازمان بیان کرد: رفع مشکلات واحدهای تولیدی در سال جاری به‌عنوان یک ضرورت برای تحقق شعار سال پیگیری می‌شود.

صدور ۱۳۵ فقره گواهی و پروانه تحقیق
رئیس اداره آموزش، پژوهش و فناوری سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان بابیان اینکه در این مدت ۱۳۵ فقره گواهی و پروانه تحقیق و توسعه در استان صادر شده است، افزود: ۵۴ فقره مجوز نیز برای شرکت‌های دانش‌بنیان در سطح استان صادر شد.

میرکو اجرای طرح‌های فارغ‌التحصیلان جهاد دانشگاهی (فاجد) را از مهم‌ترین برنامه‌های آموزشی و پژوهشی این سازمان برشمرد و گفت: اجرای طرح کارورزی دانش‌آموختگان دانشگاهی و پسادکتری صنعتی از دیگر برنامه‌های این بخش محسوب می‌شود.

وی با اشاره به همکاری صمیمانه با دانشگاه‌های سطح استان برای ایجاد ارتباط صنعت با دانشگاه بیان کرد: برگزاری طرح‌های تاپ و استقرار سیستم چرخه بهره‌وری و برگزاری جلسات پژوهشی و آموزشی از دیگر فعالیت‌های حوزه آموزش و پژوهش سازمان صمت استان است.

حمایت از استارت آپ و صنایع تک در استان
رئیس اداره آموزش، پژوهش و فناوری سازمان صمت استان سمنان خاطرنشان کرد: اجرای دوره‌های آموزشی با مخاطبین مدیران واحدهای صنعتی، معدنی و صنوف و صدور گواهی و پروانه تحقیق و توسعه نیز در دستور کار قرار دارد.

میرکو از برگزاری دوره‌های آموزشی و حمایت از استارت آپ ها و صنایع تک در استان خبر داد و یادآور شد: انعقاد تفاهم‌نامه با نظام‌مهندسی معادن جهت اجرای دوره‌های معدنی از مهم‌ترین اقدامات این سازمان در حوزه آموزش، پژوهش و فناوری است.

کد خبر: ۲۴٬۵۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha