۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۵
۳۷ هزار و ۵۳۳ نفر زنجانی واجد شرایط خانه دار شدن هستند
مدیرکل راه و شهرسازی زنجان:

۳۷ هزار و ۵۳۳ نفر زنجانی واجد شرایط خانه دار شدن هستند

زنجان- مدیرکل راه و شهرسازی زنجان از ثبت نام ۱۰۰ هزار و ۶۲۶ نفر در طرح نهضت ملی مسکن این استان خبر داد و گفت: تعداد متقاضیان حائز شرایط ۳۷ هزار و ۵۳۳ نفر بوده است.

اصغر اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، از فعال بودن تمام پروژه های نهضت ملی مسکن در زنجان خبر داد و گفت: میانگین پیشرفت فیزیکی پروژه‌های نهضت ملی مسکن بیش از ۵۷ درصد است.

وی از ثبت نام ۱۰۰ هزار و ۶۲۶ نفر در طرح نهضت ملی مسکن زنجان خبر داد و گفت: از این تعداد ۵۳ هزار و ۵۲۲ نفر (به دلیل داشتن مالکیت شخصی, فرم ج قرمز، استفاده از تسهیلات بانکی در بخش مسکن، عدم واریز آورده، عدم مراجعه، عدم داشتن پنج سال سابقه سکونت و ...) رد درخواست شدند.

مدیرکل راه و شهرسازی زنجان گفت: هفت هزار و ۹۴ نفر هم از طرح نهضت ملی مسکن استان انصراف دادند.

اسماعیلی تاکید کرد: سهمیه ابلاغی استان زنجان در قانون جهش تولید مسکن برای چهار سال ۶۸ هزار و ۱۱۲ واحد مسکونی شامل مسکن حمایتی، مسکن روستایی، نوسازی بافت فرسوده و مسکن خودمالکی است.

وی گفت: از کل متقاضیان ثبت نامی در سامانه نهضت ملی مسکن، تعداد متقاضیان حائز شرایط ۳۷ هزار و ۵۳۳ نفر بوده است.

مدیرکل راه و شهرسازی زنجان تعداد واحدهای مسکونی شروع شده در قالب نهضت ملی مسکن استان را ۱۸ هزار و ۹۶ واحد مسکونی اعلام کرد و بیان داشت: ۲۱هزار و ۲۷۳ نفر متقاضی نهضت ملی مسکن در استان تخصیص پروژه شدند.

اسماعیلی گفت: هفت هزار و ۷۶۷ زن سرپرست خانوار و پنج هزار و ۵۳۴ نفر هم که تحت پوشش نهادهای حمایتی (کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی) هستند که در طرح نهضت ملی مسکن نام نویسی کردند.

کد خبر: ۲۴۵٬۵۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • ناشناس IR ۲۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۷
      0 0
      باسلام.23سال است فیش زمین علوم پزشکی زنجان را دارم نصف زمین ها را آپارتمان ساخته اند نصف باقیمانده را میگویند خارج از محدوده است خواهشاً مشکل این زمینهای را حل کنید....