۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۸
۹۰ دقیقه صرفه جویی در زمان سفر با افتتاح گذرگاه جنوبی استان تهران
اسلامی خبر داد؛

۹۰ دقیقه صرفه جویی در زمان سفر با افتتاح گذرگاه جنوبی استان تهران

رباط کریم- وزیر راه و شهرسازی گفت: آزادراه «غدیر» ۹۰ دقیقه زمان سفر را برای خودروهای سنگین و ۶۰ دقیقه زمان سفر را برای خودروهای سبک کاهش می‌دهد.

به گزارش خبرنگار بازار، محمد اسلامی بعد از ظهر دوشنبه در حاشیه بازدید از آزادراه «غدیر» در جمع خبرنگاران گفت: آزادراه «غدیر» از چهار استان البرز، مرکزی، قم و تهران عبور می‌کند.

وی با بیان این که گذرگاه جنوبی استان تهران موسوم به آزادراه « غدیر» آزادراه‌های شمالی و جنوبی کشور را به یکدیگر متصل کرده و از بزرگراه‌های گوناگونی عبور می‌کند، در پاسخ به این سوال که « مدت زمان صرفه جویی در سفر با افتتاح این آزادراه چقدر است؟ » ، گفت: این آزادراه ۹۰ دقیقه زمان سفر را برای خودروهای سنگین و ۶۰ دقیقه زمان سفر را برای خودروهای سبک کاهش می‌دهد.

وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: این آزادراه ۱۵۸ کیلومتر طول دارد و از آبیک در تقاطع آزادراه کرج-قزوین آغاز می‌شود و از منطقه گرمسار در آزادراه قم-گرمسار عبور می‌کند و از کریدورهای حیاتی کشور است و نیز رمپ و لوپ‌های این آزادراه بیش از ۵۰ الی ۶۰ کیلومتر است.

اسلامی در خصوص زمان افتتاح این آزادراه نیز گفت: این پروژه در آبان ماه با حضور رئیس‌جمهور افتتاح می‌شود.

بر اساس این گزارش، محمد اسلامی در حالی که توسط محمدباقر نوبختریال رئیس سازمان برنامه و بودجه همراهی می شد، از گذرگاه جنوبی استان تهران موسوم به آزادراه « غدیر» بازدید کرد.

کد خبر: ۲۴٬۵۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha