۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۳
۹۵ پروژه جهش تولید در گیلان مصوب شده است
استاندار گیلان:

۹۵ پروژه جهش تولید در گیلان مصوب شده است

رشت - استاندار گیلان گفت: ۹۵ پروژه جهش تولید و اقتصاد مقاومتی طی سال جاری در استان مصوب شده است.

به گزارش بازار به نقل از استانداری گیلان، ارسلان زارع در جمع فرمانداران استان به ۹۵ پروژه مصوب جهش تولید و اقتصاد مقاومتی استان طی سال جاری اشاره و با تأکید بر ضرورت توجه به برش شهرستانی برنامه توسعه گیلان ادامه داد: مفهوم شعار تعیین شده امسال این است که با هدف گذاری های کمی ، برای نیل به توسعه و رشد اقدام کنیم.

وی با اشاره به راهبرد ائتلاف ملی برای زندگی که از سوی رئیس جمهوری مطرح شده و نیز رویکرد امیدآفرینی دولت، تقدیر رهبر معظم انقلاب از رئیس جمهوری و خدمات و اقدامات انجام شده ستاد ملی مدیریت کرونا را یادآور شد و گفت: گفتمان وحدت، انسجام، وفاق و همدلی باید در همه شهرستان ها مورد توجه باشد.

وی ادامه داد: دولت برای جبران بخشی از خسارت های اقتصادی ناشی از شیوع کرونا ، پرداخت تسهیلاتی را درنظرگرفته که لازم است آگاهی بخشی های کافی برای ثبت نام کارآفرینان و واحدهای اقتصادی زیان دیده، در سامانه کارا صورت گیرد تا تسهیلات بخش کرونا جذب شود.

وی توجه به محورهای ۳۰ گانه اقتصادی تعیین شده از سوی وزارت کشور و لزوم جدیت فرمانداران در این خصوص را از دیگر انتظارات خود عنوان کرد.

زارع تعامل سازنده و قانونمند با نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی را گفتمان کاری خویش ذکر کرد چراکه موجب هم افزایی و پیشبرد بهتر امور می شود و خطاب به فرمانداران گفت: باید به دستآوردها و خدماتی که بهره‌مندی بیشتری برای مردم دارد، توجهی فزون تر شود .

وی بر ضرورت اولویت قرار دادن افزایش مشارکت مردم و آرامش اجتماعی و نیز تأمین امنیت تأکید و خاطرنشان کرد: در چنین صورتی است که می توانیم رضایت مردم در خدمتگزاری به آنان را جلب کنیم.

وی افزود: لازم است فرمانداران نسبت به ارائه خدمات به مردم از سوی نهادهایی همچون شهرداری ها و دهیاری ها نیز نظارت کافی داشته باشند.

کد خبر: ۲۴٬۴۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha