۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۰
 ۴۸۸ میلیارد تومان تسهیلات کرونایی به زنجان اختصاص یافت
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان:

۴۸۸ میلیارد تومان تسهیلات کرونایی به زنجان اختصاص یافت

زنجان- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان ، گفت: بر اساس توزیع استانی انجام شده، سهم استان زنجان از تسهیلات کرونایی، ۴۸۸ میلیارد تومان تعیین شده است که از طریق ۱۲ بانک عامل کارسازی و پرداخت خواهد شد.

به گزارش بازار به نقل از اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان محمد رضا یوسفی، گفت: بر اساس توزیع استانی انجام شده، سهم استان زنجان از تسهیلات کرونایی، ۴۸۸ میلیارد تومان تعیین شده است که از طریق ۱۲ بانک عامل کارسازی و پرداخت خواهد شد.

وی اظهار کرد: تمام صاحبان کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا که رسته فعالیت آنها با یکی از ۱۴ رسته تعیین شده مطابقت داشته باشد، می توانند از طریق سامانه کارا درخواست خود را ثبت کنند و پرداخت تسهیلات منوط به حفظ مشاغل در کارگاه بر اساس لیست های بیمه تامین اجتماعی خواهد بود. 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان، گفت: تسهیلات کرونایی با نرخ ۱۲ درصد و از طریق ۱۲ بانک عامل در سطح استان پرداخت خواهد شد. 

یوسفی تاکید کرد: در گام اول مبنای تغییرات تعداد شاغلین بر اساس لیست های بیمه تامین اجتماعی بوده و چنانچه رسته های جدید یا مبنای دیگری تعیین گردد، متعاقبا اعلام می شود. 

کد خبر: ۲۴٬۴۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha