۲۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۷
کمتر از ۴۰ حساب فرعی و اصلی به حساب واحد خزانه وصل نشده اند
سخنگوی دولت:

کمتر از ۴۰ حساب فرعی و اصلی به حساب واحد خزانه وصل نشده اند

بهادری، سخنگوی دولت گفت: تقریبا همه دستگاه ها حساب های اصلی و فرعی خود را به حساب خزانه تبدیل کرده اند و کمتر از ۴۰ حساب فرعی و اصلی به حساب واحد خزانه وصل نشده اند.

به گزارش بازار، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت امروز سه شنبه (۲۸ شهریور) در نشست خبری گفت: در آغاز هفته دفاع مقدس هستیم و این ایام را گرامی می داریم. در هفته گذشته خبر آزادی شهروندان به ناحق محبوس شده ایرانی را شاهد بودیم و منابع ما در کره جنوبی آزاد شد.

وی افزود: در روزهای آخر صفر حدود ۹ میلیون زائر ایرانی داشتیم و به دست اندرکاران که سفر زوار را تسهیل کردند تشکر می کنم. اینها واقعیت های تاریخی و سیاسی و اجتماعی کشور هستند خوب است که جهانیان بیشتر چشمانشان را باز کنند.

وی افزود: استانداران ایلام و هرمزگان در هیات دولت حاضر شدند و گزارش پیشرفت مصوبات سفرهای استانی را ارایه کردند و کمبودها مطرح شد و تصمیم گیری های لازم اتخاذ شد.

سخنگوی دولت گفت: تقریبا همه دستگاه ها حساب های اصلی و فرعی خود را به حساب خزانه تبدیل کرده اند و کمتر از ۴۰ حساب فرعی و اصلی به حساب واحد خزانه وصل نشده اند.

وی افزود: تحریم رسانه های ایرانی دست و پا زدن تکراری از سوی غرب برای سرکوب حقیقت است که به روشنی سیاست های دوگانه آمریکا را مشخص می کند از یک سو از رسانه های حامی تروریست حمایت می کنند ولی در مقابل رسانه مستقلی که صدای مخالف او دارد را نمی توانند تحمل کنند این مسأله هم اتفاق تازه ای نیست و پیش از این نیز رخ داده بود.

بهادری جهرمی تاکید کرد: به فارس، تسنیم و پرس تی وی تبریک می گویم چرا که توانسته اند صدای حقیقت را منعکس کنند.

کد خبر: ۲۴۴٬۲۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha