۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۲
 ۳۰ محور اقتصادی اولویت دار در مازندران ابلاغ شد
معاون استاندار مازندران:

۳۰ محور اقتصادی اولویت دار در مازندران ابلاغ شد

سوادکوه - معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران از ابلاغ ۳۰ محور اقتصادی اولویت دار برای جهش تولید در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، حسن خیریان پور پیش از ظهر دوشنبه در کارگروه رفع موانع تولید در سوادکوه از ابلاغ ۳۰ محور اقتصادی اولویت دار در استان خبر داد و گفت: همچنین سه پروژه بزرگ با هلدینگ سرمایه گذاری بنیاد مستضعفان امضاء شده است.

وی باعنوان اینکه این پروژه ها از مصادیق جهش تولید به شمار می رود، گفت: برای رفع موانع تولید و توسعه اقتصادی باید دستگاه های مختلف پای کار بیایند.

وی با تاکید بر اتمام و تکمیل طرح های نیمه کاره در استان گفت: طبق تفاهم، طرح های نیمه کاره دارای بیش از ۶۰ درصد رشد فیزیکی در استان تکمیل خواهد شد.

خیریان پور از شناسایی ۲۲ پروژه مهم و نیمه کاره دارای پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد در استان خبر داد و گفت: برای تکمیل این طرح ها سه هزار میلیارد تومان اعتبار برآورد شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران تلاش برای فعال کردن واحدهای تولیدی را از جمله برنامه ها بیان کرد و گفت: بسیاری از کارخانه ها با یک شفیت ظرفیت در حال کار هستند که باید موانع فراروی تولید آنان رفع شود.

خیریان پور توسعه زارعت چوب را از جمله طرح ها برای رونق بیان کرد و گفت: طرح زراعت چوب در اراضی شیبدار اجرایی می شود.

کد خبر: ۲۴٬۴۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha