۲۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۱
اعتراض پاکستانی‌ها به بسته شدن مسیر قاچاق سوخت ایران!

اعتراض پاکستانی‌ها به بسته شدن مسیر قاچاق سوخت ایران!

هزاران نفر از کارگران و طرفداران حزب «حق دو تحریک» پاکستان در اعتراض به محدودشدن تجارت در مرز با ایران دست به اعتراض زدند.

به گزارش بازار، سران حزب «حق دو تحریک» پاکستان در کنار هزاران نفر از کارگران این کشور در اعتراض به محدودتر شدن تجارت در مرز با ایران دست به اعتراض زدند. البته اعضای دیگر احزاب سیاسی نیز در این اعتراض شرکت کرده‌اند و معترضین با نشستن در خیابان اصلی شهر تربت، علیه تصمیمات دولت این کشور شعار دادند.

دولت پاکستان می‌گوید این اقدام را برای مقابله با قاچاق انجام داده، اما سران برخی احزاب سیاسی در پاکستان نسبت به این اقدام معتراض هستند.

در طول برگزاری این اعتراض، شرکت‌کنندگان یک قطعنامه هم صادر شد. معترضین می‌گویند ممنوعیت‌های تجاری اعمال‌شده در مرز با ایران توطئه‌ای علیه مردم بلوچستان است. آن‌ها خواستند که دولت اسلام آباد در تصمیم خود تجدیدنظر کرده و به سرعت روند تجارت با ایران را باز کند. آن‌ها می‌گویند ادعای مربوط به قاچاق سوخت ایران در مرز بلوچستان پاکستان مستند نیست.

معترضان می‌گویند تمام کسانی که در نقل و انتقال‌های بین مرزهای ایران و پاکستان مشارکت داشته‌اند در نهادهای زیر نظر دولت ثبت‌نام شده و با اجازه مقامات دولتی وارد مرزهای ایران می‌شدند.

معترضان می‌گویند معاملات آن‌ها قانونی بوده و برای این کار هزاران خودرو خریداری کرده‌اند.

کد خبر: ۲۴۴٬۰۳۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha