۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۹
جاماندگان سهام عدالت تعیین و تکلیف می شوند
نماینده مردم اصفهان در مجلس:

جاماندگان سهام عدالت تعیین و تکلیف می شوند

مقتدایی، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: طرحی در آستانه شکل گیری در مجلس است که می خواهد بین ۱۰ تا ۱۵ میلیون نفر مستحق دریافت سهام عدالت را در کشور تعیین و تکلیف کند.

به گزارش بازار به نقل از صداوسیما، «عباس مقتدایی» گفت: اینش ها همان جاماندگان سهام عدالت هستند که باید تعیین و تکلیف شوند.

وی اظهارداشت: گفته می‌شود یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر جامانده اند بقیه مستحق های هستند که آن‌ها هم می‌توانند مشمول سهام عدالت شوند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: طبق قانون قرار بود شش دهک جامعه مشمول سهام عدالت شوند اما حقیقت اینکه در عمل بجای دهک این سهام به اقشار اعطا شده به همین سبب گلایه های زیادی در جامعه وجود دارد.

وی افزود: آنچه که در عمل باید اتفاق می افتاد طبق قانون شش دهک جامعه مشمول سهام عدالت شوند از اینرو طراحان طرح به دنبال اصلاح این قضیه هستند.

مقتدایی همچنین در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه آیا با تصویب طرح مزبور مشکل جاماندگان سهام عدالت برطرف می‌شود، اظهارداشت: طرحی که در آستانه ارائه به مجلس است در کلیات آن توافق های وجود دارد اما در جزئیات اختلاف نظر به چشم می خورد.

وی یادآورشد: فعلا اتفاق خاصی در خصوص جاماندگان سهام عدالت در مجلس نیفتاده از اینرو طرح مزبور در مرحله جمع آوری امضاهای لازم و تحویل به هیئت رئیسه است.

کد خبر: ۲۴٬۳۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha