۲۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۷
کالاهای امحایی اموال تملیکی از دولت‌های گذشته است| تشکیل پرونده برای ۶ نفر از مدیران متخلف

کالاهای امحایی اموال تملیکی از دولت‌های گذشته است| تشکیل پرونده برای ۶ نفر از مدیران متخلف

رییس سازمان فروش اموال تملیکی با تاکید بر اینکه کالاهای انهدام شده مربوط به زمان دولت‌های قبل است، گفت: ۸۸۰ تن کالا از ۱۵ تا ۲۰ سال گذشته مانده بود که به علت نداشتن تاریخ مصرف، منهدم شدند.

به گزارش بازار، سید عبدالمجید اجتهادی روز پنجشنبه اظهار داشت: ۸۸۰ تن کالا که از طریق گمرک فرودگاه امام و گمرکات تهران در ۱۵ تا ۲۰ سال پیش وارد کشور شده بود و در دولت های گذشته مورد تعیین تکلیف قرار نگرفته بود، امحا شد.

وی افزود: این کالاهای تاریخ مصرف گذشته از سال قبل در اختیار سازمان اموال تملیکی قرار گرفت و از آنجایی که تاریخ مصرف کالاها تمام شده بود، با اخذ مجوز و احکام مربوطه با حضور نمایندگان دستگاه های نظارتی امحا شد.

رییس سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تاکید کرد: هیچ کدام از این کالاها مربوطه به یک تا دو سال گذشته و این دولت نبوده است.

وی با بیان اینکه برای ۵ تا ۶ نفر از مدیران دولتی سابق پرونده قضایی تشکیل شده است، گفت: این افراد مرتکب سهل انگاری و قصور در تعیین تکلیف کالاها بودند.

اجتهادی بیان کرد: تعیین تکلیف کالاهای رسوبی با ورود شخص رییس جمهور در یکی از انبارهای استان بوشهر و همکاری بین دستگاه قضایی و سازمان اموال تملیکی تسریع شده است.

کد خبر: ۲۴۳٬۴۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha