۱۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۱
برقراری پروازهای استانی «هما» به عتبات عالیات در اربعین ۱۴۰۲

برقراری پروازهای استانی «هما» به عتبات عالیات در اربعین ۱۴۰۲

به گزارش اداره کل روابط عمومی «هما» در اربعین سال ۱۴۰۲ هما علاوه بر پرواز از تهران به نجف و بالعکس در راستای پاسخگویی به تقاضای هموطنان پروازهایی از استان‌هایی به مقصد نجف برقرار کرد.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، با توجه به صدور مجوز و با پیگیری‌های مدیرعامل «هما» پروازهای استانی جهت اعزام زائران به عتبات عالیات در ایام اربعین انجام شد.

بدین منظور از مسیرهای استانی لرستان، گیلان، فارس، اصفهان، زنجان و استان سمنان از ۲ فرودگاه شهرهای سمنان و شاهرود برای تسهیل سفر، پروازهایی از فرودگاه‌های استان‌های یاد شده به نجف اشرف برنامه ریزی شد.

همچنین در عملیات سال جاری تعداد ۸۹۰ نفر از استان زنجان با ۸ پرواز رفت و برگشت، در استان سمنان تعداد ۸۱۴ نفر با۴ پرواز رفت و برگشت از فرودگاه شاهرود و ۵۳۶ نفر از فرودگاه سمنان با چهار پرواز رفت و برگشت، ۲۵۶ نفر با یک پرواز از استان گیلان، استان لرستان با ۱۳۱ نفر با یک پرواز و از استان فارس ۸۷۷ نفر با ۱۴ پرواز از فرودگاه شیراز در مسیر رفت و برگشت به نجف جابه‌جا شدند.

لازم به ذکر است استان فارس بیشترین زائر و تعداد پرواز را میان ایستگاههای پروازی دارا است.

گفتنی است در عملیات سال گذشته، «هما» در ایام اربعین فقط در مسیر تهران به نجف اقدام به جابجایی زائران حسینی کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی «هما» در اربعین سال ۱۴۰۲ “هما” علاوه بر پرواز از تهران به نجف و بالعکس در راستای پاسخگویی به تقاضای هموطنان پروازهایی از استان‌های یاد شده به مقصد نجف برقرار کرد.

کد خبر: ۲۴۲٬۴۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha