۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۴
پیش بینی نوسان قیمتی در بازار طلا و سکه/کاهش قیمت جهانی طلا
نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر خبرداد:

پیش بینی نوسان قیمتی در بازار طلا و سکه/کاهش قیمت جهانی طلا

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر گفت: قیمت اونس در بازارهای جهانی روند کاهشی دارد اما نرخ انواع سکه و طلا در بازار داخلی با نوسانات زیادی همراه بوده و افزایشی است.

محمد کشتی آرای در گفتگو با خبرنگار بازار اظهارکرد: امروز قیمت اونس در بازارهای جهانی با کاهش ۱۶ دلاری به ۱۵۳۹ دلار رسید.

وی افزود: برخلاف قیمت طلا در بازار جهانی شاهد افزایش ۱۰ تا ۳۰ هزار تومانی قیمت سکه در بازار داخلی هستیم.

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تصریح کرد:  قیمت تمام سکه طرح قدیم با افزایش ۳۰ هزار تومانی به ۴ میلیون و ۷۷۰ هزار تومان، تمام سکه طرح جدید با افزایش ۲۰ هزار تومانی به ۴ میلیون و ۷۸۰ هزار تومان و نیم سکه با افزایش ۱۰ هزار تومانی به ۲ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان رسید.

کشتی آرای ادامه داد: قیمت ربع سکه با کاهش ۱۰ هزار تومانی به ۱ میلیون و ۴۷۰ هزار تومان رسیده و نرخ سکه گرمی همانند روز گذشته ۹۳۰ هزار تومان است.

وی خاطرنشان کرد: امروز قیمت هر مثقال طلا همانند روزگذشته ۲ میلیون و ۱۱۰ هزار تومان است و نرخ هر گرم طلای خام ۱۸ عیار نیز با افزایش ۱۰۰ تومانی نسبت به روزگذشته به ۴۸۷ هزار و ۱۰۰ تومان رسیده است.

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر گفت: امروز قیمت دلار در بازار آزاد با افزایش ۱۰۰ تومانی نسبت به روز گذشته به ۱۳ هزار و ۳۵۰ تومان رسیده است.

کد خبر: ۲٬۴۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha