۱۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۱
تعداد کارگزاران فرابورس به ۱۱۴ رسید

تعداد کارگزاران فرابورس به ۱۱۴ رسید

شرکت یزدان به‌عنوان صد و چهاردهمین کارگزاری از نیمه شهریور ۱۴۰۲ به‌طور رسمی به جمع کارگزاران فرابورسی پیوست.

به گزارش بازار، علیرضا رعیتی مدیرعامل کارگزاری یزدان در مراسم عضویت این کارگزاری در فرابورس ضمن ابراز رضایت از عضویت این کارگزاری، گفت: کارگزاری یزدان در سال ۱۴۰۰، طرح مقدماتی خود را آماده و موافقت اصولی فعالیت را دریافت کرد. طی ماه جاری هم مجوز فعالیت کارگزاری از سازمان بورس اخذ شد.

رعیتی در خصوص هدف از تشکیل این نهاد مالی، اظهار کرد: مهم‌ترین برنامه‌های توسعه‌ای کارگزاری یزدان ایجاد سکویی باز و پلتفرمی در حوزه استارت‌ها و نرم‌افزارهای مختلفی است که در صنعت کارگزاری امکان تهیه آن وجود دارد.

وی با تأکید بر اینکه توسعه فناوری و توجه ویژه به بحث دیجیتال مارکتینگ نیز از دیگر برنامه‌های مهم این مجموعه است، گفت: این مجموعه تلاش می‌کند در بخش فناوری اطلاعات پیشگام و همچنین در حوزه بازاریابی سنتی پیشرو باشد تا فعالیت‌های اثرگذاری را در صنعت کارگزاری به ثبت برساند.

پیش از این و از ابتدای سال جاری چهار کارگزاری جدید به جمع کارگزاران فرابورسی افزوده شدند. به این ترتیب که کارگزاری‌های «آسمان» و «هامرز» طی خردادماه سال جاری به فرابورس پیوستند. همچنین در تیرماه نیز دو کارگزاری «اعتبار تابان» و «راهین» به عضویت فرابورس درآمدند.

بدین ترتیب پس از گذشت دوازده سال از عدم صدور مجوز برای کارگزاری‌ها، طی سال جاری شاهد ورود ۵ کارگزاری جدید به فرابورس هستیم.

کد خبر: ۲۴۲٬۲۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha