۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۶
لزوم ایجاد دغدغه صادرات در میان آحاد جامعه
رئیس کل سازمان توسعه تجارت اعلام کرد

لزوم ایجاد دغدغه صادرات در میان آحاد جامعه

زادبوم، رئیس کل سازمان توسعه تجارت، اطلاع‌رسانی و انتقال موضوعات و فعالیت‌های انجام شده در حوزه تجارت خارجی کشور را از اولویت‌های اصلی سازمان توسعه تجارت ایران دانست و خواستار توجه بیشتر رسانه‌های دیداری و شنیداری با هدف ایجاد دغدغه صادرات در میان آحاد جامعه شد.

به گزارش بازار به نقل از سازمان توسعه تجارت ایران، حمید زادبوم با اشاره به فعالیت‌های مناسبی که در حوزه تجارت خارجی انجام شده است، تبیین صحیح و به موقع این اقدامات توسط مدیران و کارشناسان سازمان را ضرورتی انکارناپذیر قلمداد کرد.

وی با اشاره به تشکیل کمیته کارشناسی شورایعالی صادرات غیرنفتی، کارگروه اقدام صادراتی، شورای تجارت خارجی، کارگروه مشوق‌های صادراتی و... برون‌داد این کارگروه‌ها و کمیته‌ها را مرتفع کردن موضوعات و مشکلات صادراتی جامعه صادرکنندگان و در نهایت توسعه کمی و کیفی صادرات دانست.

رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران اطلاع‌رسانی ناقص و بعضا بدون کارشناسی را مبنای بروز مشکلات جدید دانست و خواستار اطلاع‌رسانی سریع، دقیق و با محتوای مسائل جهت عموم مردم و علی‌الخصوص جامعه صادرکنندگان شد.

زادبوم در پایان بر شفافیت در تدوین دستورالعمل‌ها و شیوه‌نامه‌های فعالیت‌های صادراتی تاکید کرد و خواستار استفاده از دیدگاه‌های کارشناسی سایر بخش‌ها در این خصوص شد.

کد خبر: ۲۴٬۲۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha