۱۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۹
توسعه همکاری‌های اقتصادی محور گفتگوی ایران و پاکستان

توسعه همکاری‌های اقتصادی محور گفتگوی ایران و پاکستان

خاندوزی، وزیر اقتصاد در دیدار ایاز صادق، رییس سابق مجلس ملی پاکستان و وزیر پیشین اقتصاد این کشور ابراز امیدوار کرد همکاری‌های اقتصادی بین دو کشور در حوزه‌های مختلف اقتصادی و تجاری افزایش یابد.

به گزارش بازار، احسان خاندوزی وزیر اقتصاد در این دیدار که با حضور سردار ایاز صادق رییس پیشین مجلس ملی و وزیر اقتصاد سابق این کشور در وزارت امور اقتصادی و دارایی برگزار شد، ضمن تاکید بر افزایش همکاری‌های اقتصادی و تجاری بین دو کشور، آمادگی ایران برای ارتقاء همکاری‌های دو جانبه در سازمان‌های مختلف از جمله بانک توسعه اسلامی و بانک جهانی اعلام کرد.

خاندوزی در ادامه این نشست و خطاب به وزیر اقتصاد سابق پاکستان اظهار داشت: پاکستان را با تمام تنوع قومی و دینی که دارد، کشور برادر خود می‌دانیم و مایل به افزایش همکاری‌ها در حوزه‌های مختلف اقتصادی و مالی و تجاری بین دو کشور هستیم.

سردار ایاز صادق وزیر اقتصاد سابق و رییس پیشین مجلس ملی پاکستان نیز در ادامه این جلسه ابراز امیدواری کرد، سطح روابط اقتصادی و تجاری بین دو کشور افزایش یافته و روابط بین دو کشور با سفر آتی وزیر اقتصاد جمهوری اسلامی ایران به این کشور بیش از گذشته ارتقاء یابد.

کد خبر: ۲۴۱٬۷۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha