۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۶
دامداری ۵هزار راسی در شرق مازندران ایجاد می‌شود
استاندار مازندران:

دامداری ۵هزار راسی در شرق مازندران ایجاد می‌شود

ساری- استاندار مازندران گفت: فاز اول دامداری پنج هزار راسی در شرق استان ایجاد می‌شود.

به گزارش بازار به نقل از استانداری مازندران، احمد حسین زادگان در کارگروه اقدام در خصوص آزاد سازی سواحل مازندران در محل استانداری، اظهار داشت: خوشبختانه فرایند جدیدی که وزارت کشور گردش کار داده و نظام و دولت نیز پشت این جریان همچون گذشته قرار دارند و حمایت می کنند تا این اتفاق بیفتد، آزاد سازی سواحل است.

وی با اشاره به اینکه در سال ۹۸ اقدامات خوبی در این زمینه انجام گرفت، عنوان کرد: امسال هم اگر با همان شتاب و پیگیری سال گذشته باشد، درصدهایی که دنبالش هستیم، محقق خواهد شد.

حسین زادگان یادآور شد: با ابلاغیه وزارت کشور تکلیف ما در استان معلوم است و در جاهایی که منع قانونی وجود ندارد، آزاد سازی سواحل شروع خواهد شد و به مردم هم اطلاع رسانی می شود تا در جریان اتفاقات خوب استان قرار گیرند.

استاندار مازندران گفت: خوشبختانه با هماهنگی انجام شده در جلسه با رییس بنیاد مستضعفان از حدود شش هزار هکتار زمین در شرق استان، یک هزار و ۵۰۰ هکتار از بلا تکلیفی درآمد و مقرر شد در فاز اول دامداری پنج هزار راسی ایجاد شود.

وی با بیان اینکه ما در شرق استان زمین به اندازه کافی داریم، عنوان کرد: یک هزار هکتار از این زمین ها هم توافق شده برای شهرک صنعتی در نظر گرفته شود.

استاندار مازندران افزود: پیشنهاد ما به وزیر این بود که ۳.۵ هکتار دیگر در منطقه بهشهر و گلوگاه در قالب شهرک گلخانه ای قرار گیرد که وزیر با اصل پیشنهاد موافقت کرد.

وی در پایان نشست تامین مصالح را جزو اولویت کاری استان دانست و بیان داشت: برای تامین مصالح با حفظ شرایط محیط زیست، نیاز استان بایست ابتدا برآورد و اعلام شود و در این زمینه هم بحث کیفیت مصالح و هم قیمت مهم است.

کد خبر: ۲۴٬۱۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha