۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۵
طرح «سکوی تجارت الکترونیک پست» در استان سمنان اجرایی می‌شود
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات سمنان:

طرح «سکوی تجارت الکترونیک پست» در استان سمنان اجرایی می‌شود

سمنان- حسن‌پور، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات سمنان بابیان اینکه طرح سکوی تجارت الکترونیک پست در استان اجرایی می‌شود، گفت: اجرای این طرح بستر لازم برای رونق کسب‌وکارهای نوین را فراهم می‌کند.

سید یاسر حسن‌پور در گفتگو با خبرنگار بازار، با اشاره به اینکه طرح سکوی تجارت الکترونیک پست با عنوان اختصاری «ستاپ» در استان سمنان اجرایی می‌شود، اظهار داشت: طرح ستاپ بستر لازم برای ایجاد رونق در کسب‌وکارهای نوین را فراهم می‌کند و زمینه‌ساز گسترش فعالیت مشاغل اینترنتی در استان می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه در راستای اجرای این طرح از شرکت‌های فعال در حوزه تجارت الکترونیک حمایت می‌شود، افزود: ایجاد اشتغال با استفاده از خدمات ارزش‌افزوده پستی ازجمله رویکردهای مهمی است که در این طرح دنبال می‌شود.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان بیان کرد: ارائه خدمات به تولیدکنندگان و ارائه‌دهندگان محصولات جهت فروش، تبلیغات، بازاریابی، جلب و جذب مشتری و ارائه خدمات پس از فروش در دستور کار قرار دارد.

حسن‌پور بابیان اینکه با اجرای این طرح بخش خصوصی می‌تواند از امکانات مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در سطح استان استفاده کند، خاطرنشان کرد: تجهیزاتی شامل زیرساخت‌ها، ناوگان حمل‌ونقل و شبکه مویرگی  توزیع پست استان برای توسعه تجاری کاربرد های بسیاری دارد.

وی با اشاره به بسته‌های پیشنهادی در طرح‌ حمایتی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات موسوم به ایران نوآفرین یادآور شد: کسب‌وکارهای استارتاپی می‌توانند سرویس‌های پستی  و همچنین سرویس برخط استعلام نشانی استاندارد و مکان محور را با تخفیف‌های مناسبی دریافت کنند.

کد خبر: ۲۴٬۱۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha