۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۷
۶۵ هزار صندلی ایران ایر به‌ مقصد نجف به فروش رفت
مدیرکل روابط عمومی ایران ایر:

۶۵ هزار صندلی ایران ایر به‌ مقصد نجف به فروش رفت

مدیرکل روابط عمومی ایران ایر در خصوص آخرین اخبار اربعین ۱۴۰۲ اعلام کرد: هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران تاکنون بیش از ۶۵ هزار صندلی را به فروش رسانده است.

به ایران بازار، حسام قربانعلی پنجشنبه شب در جمع خبرنگاران از افزایش فرکانس پروازهای هما در عملیات اربعین ۱۴۰۲ به عدد ۲۷۷ پرواز خبر داد.

وی درخصوص پرواز فوق العاده هما از سایر ایستگاه‌ها گفت: اولین پرواز بین‌المللی از فرودگاه سمنان برای اولین بار در تاریخ ساخت این فرودگاه به مقصد نجف فردا انجام می‌شود.

وی گفت: بعد از پرواز سمنان در روز شنبه پرواز شاهرود به نجف انجام خواهد شد و نهایتا از فرودگاه‌های خرم‌آباد، زنجان و شیراز هم به مقصد فرودگاه نجف پرواز خواهیم داشت.

سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران ضمن اشاره به افزایش ظرفیت و رسیدن میزان فروش به متوسط ۷۰ درصد تاکید کرد که با ایجاد صندلی‌ در مسیرهای گفته شده همچنان دسترسی جهت تهیه بلیت در وب سایت رسمی هما”وجود دارد.

وی در ادامه به افزایش پروازهای نجف اشاره کرد افزود: چندین پرواز از فرودگاه حضرت امام (ره) برای نجف به صورت فوق‌العاده برقرار شده است. این پروازها در روز دوازدهم، سیزدهم و هفدهم شهریور ماه ۱۴۰۲ انجام می شود.

قربانعلی در خصوص انجام یک پرواز ویژه از فرودگاه نجف به فرودگاه مهرآباد گفت: طبق هماهنگی‌های انجام شده و کسب مجوز از سازمان هواپیمایی کشوری در تاریخ دهم شهریور ماه یک پرواز از فرودگاه نجف به مقصد فرودگاه مهرآباد انجام خواهد شد. این پرواز ویژه با شماره پرواز ۵۳۰۰ در ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه به وقت محلی از فرودگاه نجف پرواز خواهد کرد و انشالله در ساعت ۲۱:۴۰ دقیقه در فرودگاه مهرآباد به زمین خواهد نشست.

کد خبر: ۲۴۰٬۸۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha