۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۲
تکمیل «طرح های نیمه تمام» اولویت دولت سیزدهم است
وزیر کشور:

تکمیل «طرح های نیمه تمام» اولویت دولت سیزدهم است

دامغان- وزیر کشور با بیان اینکه یکی از اولویت های دولت سیزدهم تکمیل طرح های نیمه تمام است، گفت: برای نیل به این هدف تخصیص اعتبارهای ویژه در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار بازار، احمد وحیدی پیش از ظهر پنجشنبه در مراسم افتتاح سالن ورزشی شهید سلیمانی دامغان با حضور مسئولان، یکی از اولویت های دولت سیزدهم به خصوص در استان های کشور را طرح های نیمه تمام در بخش های مختلف معرفی کرد.

وی با بیان اینکه دولت بر اتمام این طرح ها اهتمام خواهد داشت، تاکید کرد: همانطور که رئیس جمهور نیز بر این امر تاکید دارند، دولت بدون اتلاف وقت و با تمام تلاش برای اتمام پروژه های باقی مانده تلاش خواهد کرد.

وزیر کشور با بیان اینکه عزم دولت بر یک فعالیت مستمر جزم است، ابراز داشت: دولت سیزدهم این است که با کار مستمر بتواند طرح های نیمه تمام در کشور را به اتمام برساند.

وحیدی از تخصیص اعتبارهای ویژه برای نیمه تمام ها در کشور خبر داد و افزود: طرح‌های نیمه‌تمام به‌جامانده از گذشته برای استفاده مردم به سرانجام خواهد رسید.

به گزارش بازار، سالن تخصصی والیبال شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در شهرستان دامغان با اعتبار ۱۲ میلیارد تومان احداث و امروز با حضور وحیدی افتتاح شد. افتتاح یک طرح برق رسانی به شهرک صنعتی دامغان دیگر برنامه سفر وحیدی به این شهرستان است.

کد خبر: ۲۴۰٬۸۴۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha