۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰
برگشت ۱۶ کارخانه به تولید با حمایت بانکی در مازندران
مدیر امور شعب بانک تجارت مازندران:

برگشت ۱۶ کارخانه به تولید با حمایت بانکی در مازندران

ساری_ علمدارپور، مدیر امور شعب بانک تجارت مازندران از پرداخت دو هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال از منابع مازندران در تسهیلات تکلیفی خبر داد و گفت: ۱۶ کارگاه و واحد تولیدی به چرخه تولید برگشتند.

علی اصغر علمدارپور در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به فعال بودن ۵۶ شعبه و ۹ باجه بانک تجارت در استان گفت: در طول ایام سفرهای اربعین این بانک با به کارگیری همه ظرفیت‌ های خود، خدمات بسیار خوبی به مردم شریف مازندران ارائه کرد و به یکهزار و۱۹۲ نفر ۲۱۶ میلیون دینار عراقی داده شد.

مدیر امور شعب بانک تجارت مازندران، شرکت‌ های تولیدی را اولویت اول بانک تجارت دانست و بیان کرد: در سال گذشته بیش از ۳۰۰ شرکت تولیدی بازدید شد و بخش زیادی از مسائل و مشکلات در همانجا بررسی شد تا چرخه تولید به درستی بچرخد.

علمدارپور بیان کرد: بانک تجارت مازندران با همراهی با سیاست‌ های ابلاغی دولت، از رتبه ۳۵ کشوری در سال ۱۴۰۰ به رتبه ۱۲ در سال ۱۴۰۱ رسید و ۱۱ شعبه در جای جای مازندران رتبه یک را کسب کردند و دو شعبه هم ممتاز شدند.

علمدارپور با اشاره به اینکه با توجه به کمتر بودن تعداد شعبات بانک تجارت نسبت به بانکهای دیگر، تسهیلات بسیار خوبی پرداخت شد، توضیح داد: در پرداخت وامهای قرض الحسنه ازدواج با تعداد چهار هزار و ۹۸۰ نفر در بین بانک‌ ها رتبه اول را کسب کردیم.

وی افزود: بانک تجارت سه هزار و۹۰۰ وام قرص الحسنه فرزندآوری، ۷۰۶ وام قرص الحسنه مسکن روستایی، ۳۱ وام قرض الحسنه زندانیان حین حبس و پس از آزادی، یکهزار ۷۳۹ ودیعه مسکن و ۵۷۸ وام قرض الحسنه خوداشتغالی کمیته امداد، ۴۲۷ وام قرض الحسنه به افراد تحت پوشش بهزیستی، و ۳۸۹ وام قرض الحسنه به اقشار خاص پرداخت کرده است.

مدیر امور شعب بانک تجارت مازندران، بیان کرد: از سال ۹۸ تاکنون نسبت به واگذاری و راه اندازی ۱۶ کارگاه و واحدهای تولیدی که صاحبان آن به اخراج کارکنان و توقف تولید اقدام کرده بودند به افراد واجد شرایط اقدام کردیم که با راه اندازی به چرخه تولید بازگشتند و همچنین ۱۶ واحد مسکونی با کمک بانک به صاحبان بازگردانده و هفت واحد هم در حال اجراست.

وی اعلام کرد: ۱۱۷ درصد از اهداف بانک تجارت استان را محقق کردیم و چهار هزار میلیارد ریال تسهیلات در پایان سال گذشته محقق شد.

کد خبر: ۲۴۰٬۸۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha