۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۸
زائران اربعین، تهیه بلیت را به روزهای پایانی موکول نکنند
دادستان تهران:

زائران اربعین، تهیه بلیت را به روزهای پایانی موکول نکنند

دادستان تهران برای بررسی مشکلات زائران اربعین حسینی (ع) و سفرهای تابستانی در زمینه تهیه بلیت، اعزام، پذیرایی و اسکان مسافران؛ از پایانه مسافربری غرب بازدید کرد.

به گزارش بازار، علی صالحی با اشاره به این مطلب که این بازدید برای صیانت از حقوق عامه و تأکید ریاست قوه قضائیه به منظور تکریم زوار سرور و سالار شهیدان (ع) انجام می‌شود، گفت: پس از ورود دادستانی تهران به موضوع سفرهای اربعین حسینی و تشکیل کارگروهی به منظور بازرسی و نظارت بر روند فروش بلیت پرواز و اعزام مسافران به عتبات عالیات توسط شرکت‌های هواپیمایی، به حوزه حمل و نقل جاده‌ای نیز ورود کرده ایم.

وی افزود: پس از برگزاری جلسه‌ای مشترک با مسئولان پایانه مسافربری، در بازدید میدانی از این پایانه، ضمن گفتگو با تعدادی از مسافران و متصدیان فعال در امر فروش بلیت، مشکلات آنان نیز استماع و دستورات لازم در محل صادر شد.

دادستان عمومی و انقلاب تهران همچنین اظهار داشت: در جلسه دادستانی تهران با مسئولان پایانه مسافربری غرب و دستگاه‌های نظارتی، ضمن اتخاذ تصمیماتی در خصوص ساماندهی وضعیت مسافرانی که قصد سفر به مقاصدی غیر از مرزهای شش گانه و در واقع مسافرت به سایر شهرهای کشور را دارند؛ بر ضرورت انجام بدون تأخیر این قبیل سفرها و تمهید امکانات لازم از جمله فروش بلیت و تأمین امکانات اسکان و پذیرایی این مسافران نیز تأکید شد.

صالحی همچنین با تأکید بر این مطلب که با نزدیک شدن به زمان اوج سفرهای تابستانی و همچنین اربعین حسینی، بروز برخی مشکلات، امری غیرقابل اجتناب خواهد بود؛ افزود: یکی از اهداف این قبیل بازدیدها، به حداقل رساندن مشکلات است که در این زمینه نیز مصوباتی در حوزه اسکان، بهداشت و تهیه بلیت مسافران داشتیم.

صالحی در پایان به زائران مراسم اربعین حسینی نیز توصیه کرد: زائران گرامی لازم است تهیه بلیت عتبات عالیات را به تعویق نیندازند و هموطنانی هم که از سایر شهرستانها قصد سفر به عتبات را دارند؛ بهتر است مبدأ را از تهران انتخاب نکنند و از شهر محل سکونت خود اقدام به تهیه بلیت و عزیمت به شهرهای مرزی نمایند تا در تهران با تراکم جمعیت و مشکلات ناشی از آن مواجه نگردند.

کد خبر: ۲۴۰٬۷۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha