۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۴
تشدید چالش ها و خروج سرمایه گذران از بازار مسکن | مدیران همراه نیستند
عضو هیئت مدیره انجمن انبوه سازان استان گلستان:

تشدید چالش ها و خروج سرمایه گذران از بازار مسکن | مدیران همراه نیستند

گرگان- عبداللهی، عضو هیئت مدیره انجمن انبوه سازان مسکن گلستان گفت: چالش های بخش صنعت ساختمان در گلستان زیاد بوده و این امر موجب خروج سازندگان و سرمایه گذاران از استان شده است.

فاطمه عبداللهی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهارکرد: چالش های بخش صنعت ساختمان در گلستان زیاد بوده و این امر موجب خروج سازندگان و سرمایه از استان شده است.

عضو هیئت مدیره انجمن انبوه سازان مسکن گلستان افزود: بسیاری از فعالان تولید در بخش صنعت ساختمان گلستان برای ادامه فعالیت خود به استان های مجاور رفته که علت این جابه جایی شرایط نامساعد تولید در گلستان بوده است.

وی با بیان این نکته که باید قوانین و ظوابط سخت در بخش ساختمان اصلاح شود، یادآورشد: با توجه به شرایط اقتصادی کشور و تورم باید به سازنده و مصرف کننده توجه بیشتری شود و توازن بین عرضه و تقاضا در این حوزه برقرارشود.

عبداللهی با اشاره به این نکته که در حال حاضر برخی از سازندگان به دلیل هزینه های بالای تولید دیگر قادر به فعالیت در این بخش نیستند، خاطرنشان کرد: عدم همراهی دستگاه های اجرایی با فعالان حوزه ساختمان باعث خروج سرمایه از استان می شوند.

وی با تاکید بر این نکته که عوارض شهرداری در مناطق کم برخوردار در سال های اخیر افزایش یافته، تصریح کرد: در گرگان عوارض منطقه ای مانند قلعه حسن افزایش ۷۰ درصدی داشته این درحالی است که عوارض منطقه جنگل سروش فقط ۳۰ درصد بیشتر شده است.

عضو هیئت مدیره انجمن انبوه سازان مسکن گلستان ادامه داد: مناطق محروم شهر نیاز به نوسازی دارد و باید عوارض شهرداری این نواحی کاهش یابد، بدین ترتیب از سازندگان ساختمان در نقاط کم برخوردار نیز حمایت شود.

کد خبر: ۲۴۰٬۵۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha