۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۹
افزایش حجم ۸۰۰ میلیون دلاری بازار فیبر سرامیک تا سال ۲۰۲۸
تحلیل بازار پتروشیمی؛

افزایش حجم ۸۰۰ میلیون دلاری بازار فیبر سرامیک تا سال ۲۰۲۸

موسسه تحقیقات بازار «ریپورت لینکر» در تازه ترین گزارش خود در خصوص بازار «فیبر سرامیکی» تاکید کرد که حجم بازار این محصول پتروشیمی تا سال ۲۰۲۸ بیش از ۸۰۰ میلیون دلار در سطح جهان افزایش خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار بازار، موسسه تحقیقات بازار «ریپورت لینکر» در تازه ترین گزارش خود در خصوص بازار «فیبر سرامیکی» تاکید کرد که حجم بازار این محصول پتروشیمی تا سال ۲۰۲۸ بیش از ۸۰۰ میلیون دلار در سطح جهاین افزایش خواهد داشت.

بر اساس گزارش منتشر شده از سوی ریپورت لینکر، افزایش ضرورت عایق بندی ساختمان ها، دستگاه های صنعتی و به حداقل رساندن اتلاف انرژی در کشورهای مختلف، از جمله مهمترین دلایل رونق یافتن فیبر سرامیکی در بازارهای جهانی محسوب می شوند.

این در حالیست که حجم بازار فیبر سرامیک در سال ۲۰۲۲ حدود ۲ میلیارد دلار برآورد شده که پیش بینی میشود این رقم تا سال ۲۰۲۸ به بالای ۲.۸ ملیلیارد دلار افزایش یابد.

از فیبر سرامیک در ساخت بسیاری از محصولات در صنایعی همچون تولید شیشه، فولاد، آلومینیوم، تانکرهای آب و ماشین آلات فعال صنعتی در دمای بالا استفاده می شود.

این محصول پر طرفدار در صنعت پتروشیمی می تواند تا ۱۲۶۰ درجه سانتیگراد، دما را تحمل کرده و به همین دلیل، از کاربرد وسیعی در صنایع حرارتی برخوردار است.

همچنین بر اساس گزارش منتشر شده از سوی ریپورت لینکر، شرکت های مستقر در منطقه آسیا و اقیانوسیه بزرگترین خریداران این محصول در سال ۲۰۲۲ اعلام شده اند. در این میان، چینی ها از بزرگترین تولید کنندگان و خریداران فیبر سرامیکی در آسیا و جهان محسوب می شوند.

کد خبر: ۲۴۰٬۴۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha