۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۳
ساماندهی و تجهیز انبارهای اموال تملیکی در دولت سیزدهم

ساماندهی و تجهیز انبارهای اموال تملیکی در دولت سیزدهم

مدیرعامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی گفت: در ۲ سال دولت سیزدهم انبارهای اموال تملیکی ساماندهی و تجهیز و تعدادی انبار خریداری شد.

به گزارش بازار، سید عبدالمجید اجتهادی عصر سه شنبه در مراسم بهره‌برداری از انبارها و سامانه حراج خرده فروشی برخط با حضور سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد اظهار داشت: قبل از سال ١۴٠٠، این سازمان ۵٨ هزار متر مربع انبار ملکی داشت که ١۴ درصد انبارها ملکی بودند این آمار در دولت سیزدهم به ٣۵ درصد رسید.

مدیرعامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی ادامه داد: ٨١ هزار متر مربع در دولت سیزدهم انبار خریداری شد که ١.۵ برابر عمر سازمان اموال تملیکی بود.

معاون وزیر اقتصاد افزود: ساماندهی انبارهای اموال تملیکی در دولت سیزدهم مورد تاکید قرار گرفت با اینکه در مسیر تجهیز انبارها مشکلاتی وجود داشت اما در این باره تدابیری صورت گرفت و نیاز به ایجاد ذی حساب در استان‌هاست.

وی با بیان اینکه امروز سامانه حراج خرده‌فروشی برخط به صورت رسمی با حضور وزیر افتتاح می‌شود، گفت: این سامانه در بستری رقابتی و شفاف وجود دارد و کارکنان دولتی به صورت قانونی امکان شرکت در این حراج را دارند.

اجتهادی عنوان کرد: از خردادماه تا کنون ٢١ حراج برخط از طریق این سامانه توسط ۶ استان برگزار شده است و به زودی این حراج در تمام استان‌ها برگزار خواهد شد.

مدیرعامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی خاطر نشان کرد: قیمت‌ انواع کالاها در این سامانه از بازار کمتر است و عموم مردم هم به صورت عادلانه امکان دسترسی به این سامانه را از طریق سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی و ستاد الکترونیک دولت دارند.

کد خبر: ۲۴۰٬۴۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha