۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۰
بازگشایی تالارهای پذیرایی در نقاطی که شرایط قرمز ندارند
رئیس جمهور خبر داد

بازگشایی تالارهای پذیرایی در نقاطی که شرایط قرمز ندارند

حجت الاسلام روحانی، رئیس جمهور در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا، گفت: در این جلسه مصوب شد تالارهای پذیرایی در نقاطی که شرایط قرمز ندارد در چارچوب دستورالعمل‌ها بازگشایی شود به نحوی که بیشتر از ۵۰ درصد ظرفیت آن پذیرش نداشته باشد.

به گزارش بازار به نقل از اتاق اصناف ایران، حجت الاسلام حسن روحانی، رئیس جمهور در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا با اشاره به مصوبات جدید این ستاد، گفت: در این جلسه مصوب شد تا نمایشگاه‌های تخصصی مجاز به فعالیت باشند به شرط اینکه افراد خاصی برای بازدید از آن دعوت شوند. همچنین تالارهای پذیرایی در نقاطی که شرایط قرمز ندارد در چارچوب دستورالعمل‌ها بازگشایی شود به نحوی که بیشتر از ۵۰ درصد ظرفیت آن پذیرش نداشته باشد.

حجت الاسلام روحانی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: در این راستا همچنین کتابخانه‌های عمومی و قهوه‌خانه‌ها در چارچوب پروتکل‌های بهداشتی که اعلام خواهد شد، مجاز به فعالیت هستند، ولی برخی فعالیت‌های فرهنگی از جمله اردوهای تابستانی فعلاً ممنوع است.

روحانی گفت: به افرادی که در سه ماه اخیر بخاطر بیماری کرونا مشمول بیماری شده‌اند و همچنین به کسب و کارهایی که پرونده بیمه ندارند و بخاطر کرونا دچار مشکل شده‌اند، کمک شود.

کد خبر: ۲۴٬۰۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha