۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۸
یک کارخانه خوراک دام در میامی افتتاح می شود
در آینده نزدیک؛

یک کارخانه خوراک دام در میامی افتتاح می شود

میامی- قاسمی، رئیس جهاد کشاورزی استان سمنان از تسریع در عملیات ساخت کارخانه خوراک دام در میامی خبر داد و گفت: این کارخانه در آینده نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

محمد رضا قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، همزمان با هفته دولت و در حاشیه بازدید از کارخانه در حال احداث خوراک دام و طیور شرکت تولیدی بازرگانی محب نهاده کویر میامی، بیان کرد: این کارخانه در زمینی به مساحت ۱۷ هزار متر مربع در دست ساخت است.

وی با بیان اینکه زیربنای این کارخانه چهار هزار متر مربع است، افزود: این کارخانه انواع خوراک دام و طیور را در شهرستان میامی تولید و در اختیار بهره برداران بخش جهاد کشاورزی قرار خواهد داد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه این کارخانه در آینده نزدیک راه اندازی می شود، ابراز داشت: با راه اندازی این کارخانه برای ۱۰ نفر به صورت مستقیم کار ایجاد می شود.

قاسمی با بیان اینکه اشتغال غیر مستقیم این کارخانه نیز ۳۰ نفر است، گفت: این کارخانه خوراک دام در شهرک صنعتی میامی در دست احداث قرار دارد.

وی همچنین به برنامه ها و پروژه های هفته دولت سال جاری در سراسر استان سمنان اشاره کرد و بیان داشت: همزمان با هفته دولت تعداد ۱۵۰ پروژه بخش کشاورزی استان سمنان افتتاح و عملیات اجرایی این پروژه‌ها آغاز می‌شود.

کد خبر: ۲۴۰٬۲۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha