۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۴
زنجان ظرفیت‌های بسیاری در حوزه فناوری اطلاعات دارد
استاندار زنجان:

زنجان ظرفیت‌های بسیاری در حوزه فناوری اطلاعات دارد

زنجان- استاندار زنجان گفت: زنجان ظرفیت‌های بسیاری در حوزه فناوری اطلاعات دارد و باید از این بخش برای استان ارزش افزوده ایجاد کنیم.

به گزارش خبرنگار بازار،محسن افشارچی شامگاه دوشنبه در جلسه شورای اداری در محل استانداری زنجان، گفت: تاکنون استان زنجان دوبار در شاخص‌های ارزیابی شده که در پنج مورد استان زیر چهار و در سه مورد زیر یک شده است.

وی اظهار کرد: در حوزه مسکن هر هفته یک جلسه داشته و در مسائل ورود می‌کنیم و در همه پروژه‌ها این‌گونه است.

استاندار زنجان گفت: برای کسانی که سوار کشتی مدیریتی هستند، حرکت برنامه‌ریزی شده و سیستماتیک حائز اهمیت است و باید کاری کنیم تا تغییری نسبت به گذشته ایجاد شود.

افشارچی با بیان اینکه مملکت در جنگ اقتصادی است و باید متفاوت به مسائل نگاه کنیم،تاکید کرد: در استان اصل کار ما این بود که مسیر را طبق برنامه‌ریزی در حوزه‌های مختلف طی کنیم و سال گذشته حرکتمان به صورت عدد محور بود، اما امسال پروژه محور کرده بودیم.

وی با بیان اینکه استان زنجان ظرفیت‌های بسیاری در حوزه فناوری اطلاعات دارد،افزود: باید از این بخش برای استان ارزش افزوده ایجاد کنیم.

استاندار زنجان تصریح کرد: در حوزه اشتغال دانش‌بنیان باید انرژی بیشتری صرف شود و همه مدیران باید تلاش کنند.

افشارچی تاکید کرد: پروژه «زنجان من» یکی از بسترها در حوزه حکمرانی دیجیتال در استان است و در قالب این طرح خدمات مختلف به صورت الکترونیکی به شهروندان ارائه می‌شود.

وی افزود: درخصوص سرویس «شهر هوشمند» نیز اگر شهرداری پای کار بیاید خدماتی مانند حمل‌ونقل نیز وارد آن خواهد شد و امکانات بیشتری برای شهروندان فراهم می‌شود.

کد خبر: ۲۴۰٬۲۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha