۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۶
۷۵ درصد مطالبات گندمکاران مازندران پرداخت شده است
مدیر امور شعب بانک کشاورزی مازندران:

۷۵ درصد مطالبات گندمکاران مازندران پرداخت شده است

ساری- حیدرنژادیان، مدیر امور شعب بانک کشاورزی مازندران گفت: در سال جاری ۷۵ درصد بهای گندم های خریداری شده از کشاورزان در استان پرداخت شده است.

منوچهر حیدرنژادیان در گفتگو با خبرنگار بازار از پرداخت هشت هزار میلیارد ریال تسهیلات به ۱۲۴ هزار نفر طی یکسال گذشته خبر داد و گفت: این میزان تسهیلات در بخش‌ های زراعت، دامداری شیلات، آبزیان و غیره پرداخت شده است.

وی با اشاره به امهال تسهیلات برای ایجاد آرامش بین تولیدکنندگان و فعالان کشاورزی، گفت: مجوزهای لازم در این زمینه دریافت شد و از فعالان بخش کشاورزی حمایت هایی صورت می گیرد.

وی به طرح کشت گلخانه ای در استان اشاره کرد و گفت: در این زمینه نیز تسهیلات خوبی به متقاضیان ارائه شده است.

حیدرنژادیاناز پرداخت بیش از هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال تسهیلات فرزندآوری در استان گفت: همچنین در زمینه بیمه صندوق حمایت از کشاورزی، بیش از ۸۵ هزار فقره بیمه نامه صادر شد و ۴۹۶ میلیارد ریال غرامت نیز در این حوزه پرداخت شده است.

مدیر امور شعب بانک کشاورزی مازندران با اشاره به اجرای طرح خرید محصولات کشاورزی نظیر گندم گفت: سال گذشته بیش از ۲۰۰ هزار تن انواع محصولات کشاورزی نظیر گندم به ارزش ۲۷ هزار میلیارد ریال خریداری و کل مطالبات کشاورزان پرداخت شد و در سال جدید بیش از ۷۵ درصد بهای گندمکاران به حساب‌ های کشاورزان واریز شده است.

کد خبر: ۲۴۰٬۰۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha