۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۸
۷۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات در استان کردستان پرداخت شد
مدیر امور شعب بانک قرض الحسنه مهر:

۷۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات در استان کردستان پرداخت شد

سنندج – اسعدی، مدیر امور شعب بانک قرض الحسنه مهر کردستان از پرداخت ۷۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات در یک سال اخیر در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بازار و به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر، جمال الدین اسعدی با اشاره به فعالیت ها و اقدامات صورت گرفته طی یک سال اخیر، اظهار کرد: در سال جاری منابع بانک قرض‌الحسنه مهر ایران ۳۰ درصد رشد داشته است که این رقم در کردستان ۲۸ درصد است.

وی با بیان اینکه از ابتدای دولت سیزدهم منابع بانکی استان با رشد ۲۲۲ درصدی از ۱۶ هزار میلیارد ریال به ۵۲ هزار میلیارد ریال افزایش یافته است، عنوان کرد: در دولت سیزدهم تعداد مشتریان بانک در کردستان با رشد بیش از ۳۰ درصدی به بالای ۲۰۰ هزار نفر رسیده است.

مدیر امور شعب بانک قرض الحسنه مهر کردستان گفت: پرداخت تسهیلات بدون ضامن از اولویت‌های اصلی بانک قرض‌الحسنه مهر و تاکید مدیرعامل است که در کردستان ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال در قالب ۱۲ هزار و ۳۲۳ فقره پرداخت شده است.

وی افزود: این بانک در افتتاح حساب و تسهیلات آنلاین از بانک‌های پیشرو است که در کردستان ۳۸ هزار فقره حساب آنلاین افتتاح و ۲۴ هزار فقره تسهیلات بصورت انلاین پرداخت شده است.

وی از پرداخت ۴۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات در قالب ۷۷ هزار و ۴۹۹ فقره در یک سال اخیر در کردستان خبر داد و گفت: در مجموع ۱۴۰ هزار فقره تسهیلات به ارزش ۷۲ هزار میلیارد ریال در استان پرداخت شده است.

اسعدی نسبت مطالبات به مصارف را نیم درصد اعلام کرد و گفت: این نسبت در نظام بانکی بی‌نظیر و نشان‌دهنده خوش‌حسابی مشتریان است.

کد خبر: ۲۴۰٬۰۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha