۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۰
دور جدید تقویت همکاری‌های تجاری مالزی و ایران؛ کمیسیون مشترک اقتصادی تشکیل می‌شود
وزیر خارجه مالزی:

دور جدید تقویت همکاری‌های تجاری مالزی و ایران؛ کمیسیون مشترک اقتصادی تشکیل می‌شود

وزیر خارجه مالزی تشکیل و فعالیت مجدد کمیسیون مشترک اقتصادی مالزی و ایران را بسیار مهم خواند و گفت: این کمیسیون مشترک می‌تواند روابط میان دو کشور را در ابعاد مختلف توسعه دهد.

به گزراش بازار به نقل از خانه ملت، زمبری عبدالقادر، درباره عمق روابط میان مالزی و ایران و اهمیت سفر وی به کشورمان، گفت: این سفر برای تقویت روابط میان مالزی و ایران بسیار مهم ارزیابی می شود.

وزیر خارجه مالزی بر همین اساس تصریح کرد: یکی از حوزه هایی که برای تقویت روابط خود در نظر داریم، حوزه صادرات است که در سطوح جدید ادامه یابد.

وی در ادامه ضمن ارزیابی مثبت از توسعه روابط میان دو ملت و همکاری‌های نزدیک مالزی و ایران، عنوان کرد: یکی از اقدامات در این زمینه تشکیل کمیسیون هایی برای تقویت روابط بود که مهم ترین آن تشکیل و فعالیت مجدد کمیسیون مشترک اقتصادی میان مالزی و ایران است که به زودی در تهران و کوالالامپور فعال خواهد شد.

عبدالقادر ادامه داد: مالزی معتقد است کمیسیون مشترک اقتصادی می تواند همکاری های اقتصادی و تجاری میان دو کشور را بیش از پیش و در ابعاد مختلف توسعه دهد.

وزیر خارجه مالزی در پایان با اشاره به چندین دیدار و ملاقات که در جریان نشست مشورتی «آ. سه. آن» برگزار شد، خاطرنشان کرد: در این دیدارها شرایط و پایه و اساس کمیسیون مشترک مشخص شد و امیدواریم بتوانیم در جریان فعالیت این کمیسیون مشترک، مسیرهای جدیدی را برای تقویت همکاری ها ایجاد کنیم.

کد خبر: ۲۳۹٬۶۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha