۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۶
بازگشت یک واحد صنعتی تملک شده استان سمنان به چرخه تولید
سرپرست سازمان صمت سمنان خبر داد:

بازگشت یک واحد صنعتی تملک شده استان سمنان به چرخه تولید

سمنان- سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان با تأکید بر لزوم حمایت از تولیدکنندگان در سال جاری گفت: یک واحد صنعتی تملک شده از سوی بانک در دامغان به چرخه تولید بازگشت.

به گزارش خبرنگار بازار، علی تشنه دل صبح شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی دفتر خود ضمن بیان اینکه حمایت از واحدهای تولیدی و تولیدکنندگان داخلی در سال جاری به‌عنوان یک رویکرد مهم برای خروج از مشکلات اقتصادی در دستور کار قرار دارد، اظهار داشت: با پیگیری‌های این سازمان یک واحد صنعتی تملک شده از سوی بانک در دامغان به چرخه تولید بازگشت.

وی افزود: در حال حاضر برای واحد تولیدی سفال در دامغان مصوب شد که اقاله و به چرخه تولید بازگردد و بدهی به‌صورت اقساط تا یک سال آینده پرداخت شود.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان با اشاره به اینکه این در حالی است که یک واحد صنعتی دیگر در شاهرود که درزمینه تولید مواد اولیه دارو فعالیت می‌کرد نیز به دلیل بدهی بانکی به تملک بانک درآمده است، خاطرنشان کرد: بررسی و پیگیری برای رفع مشکلات این دو واحد تولیدی در دستور کار قرار گرفت.

تشنه دل با تأکید بر اینکه در شرایط سخت اقتصادی امروز لازم است نسبت به تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی اهتمام بیشتری بورزیم، یادآور شد: بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در استان سمنان برای فعال‌سازی واحدهای تولیدی نیمه فعال و غیرفعال در دستور کار قرار دارد.

کد خبر: ۲۳٬۹۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha