۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۲
شرکت‌های هواپیمایی اضافه دریافت بلیت نجف را به زائران عودت دهند
مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی:

شرکت‌های هواپیمایی اضافه دریافت بلیت نجف را به زائران عودت دهند

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی با اشاره به گزارش مسافران نجف درباره خرید بلیت‌های گران‌تر از نرخ مصوب، گفت: شرکت‌های هواپیمایی اضافه دریافت بلیت نجف را به زائران عودت دهند.

به گزارش بازار، سعید چلندری امروز با اشاره به وصول شکایت مسافران از گران فروشی پروازهای نجف، گفت: با توجه به دستورات وزیر و جلسات پی در پی با مدیران ایرلاین‌ها تاکید بر این شده است که تمام شرکت‌ها فقط روی سیستم بلیت فروشی داشته باشند اما بر اساس اعلام مسافران در فرودگاه تعدادی بلیت خارج از سامانه و حتی در فرودگاه نجف فروخته شده است.

وی با بیان اینکه قطعاً با شرکت‌ها و آژانس‌های هواپیمایی متخلف برخورد می‌شود، گفت: شرکت‌های هواپیمایی باید و قطعاً اضافه پرداختی را به مسافران عودت دهند.

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی هم چنین گفت: مشکلی که در چندین مورد ملاحظه کردیم این است که در داخل بلیت خریداری شده قیمت ۴ میلیون تومانی درج شده اما از مسافران نرخ‌های۴.۵ تا ۵ میلیون تومان دریافت شده است. قطعاً رصد می‌کنیم و این وضعیت بررسی می‌شود که کدام شرکت هواپیمایی از تعهدات خود قصور کرده است.

چلندری هم چنین خبر داد که ترمینال سلام شهر فرودگاهی از ۲۷ مرداد برای خدمت رسانی به زائران آماده شده است و حدود ۲۰ موکب آماده پذیرایی از زائران است.

به گفته چلندری امسال هم چنین پارکینگ شهر فرودگاهی امام خمینی با ظرفیت ۱۰ هزار خودرو به صورت رایگان در اختیار زائران اربعین قرار دارد.

کد خبر: ۲۳۹٬۳۳۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha