۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۳
همراه ۳۰۹ درصد افزایش درآمد ثبت کرد
براساس گزارش در ۴ ماهه نخست سال ۱۴۰۲

همراه ۳۰۹ درصد افزایش درآمد ثبت کرد

همراه اول بعد از اجرای افزایش سرمایه از محل سود انباشته به رشد سودسازی رسیده، به طوری که در ۴ ماهه نخست سال ۱۴۰۲ همراه ۳۰۹ درصد افزایش درآمد تبت کرده است.

بازار؛ گروه بورس: شرکت ارتباطات سیار ایران با نماد همراه طی عملکرد ۱ ماهه منتهی به ۳۱ تیر ۱۴۰۲ معادل ۳۸۲۰ میلیارد تومان از محصولات خود را به فروش رسانده که نسبت به دوره ۱ ماهه مشابه سال قبل ۱۸ درصد افزایش داشته است.

«همراه» با سرمایه ثبت شده ۷۵۲۰ میلیارد تومان طی عملکرد ۴ ماهه سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ مبلغ ۶.۸ میلیارد تومان درآمد فروش داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۰۹ درصد رشد داشته است.
همراه اول در حال حاضر برنامه افزایش سرمایه از محل آورده سهامداران را در دستور کار دارد، پیش از این در اسفند ۱۴۰۱ یک مرحله افزایش سرمایه از محل سود انباشته را اجرا کرد.
در سال جاری این شرکت نسبت به سایر گذشته رشد سودسازی داشته و ادامه این روند تا پایان سال می تواند کمک کند تا این شرکت یک مرحله دیگر افزایش سرمایه از محل سود انباشته را اجرا کند.
در چند ماه گذشته با وجود اینکه نماد همراه نسبت به شاخص کل بورس رشد کمتری داشته با این حال اصلاح زیادی را هم تجربه کرده است و همین موضوع باعث شده از ظرفیت بالایی برای رشد برخوردار باشد.
روند معاملات سهم هم حکایت از این دارد که سهامداران حقیقی تمایل چندانی به فروش ندارند، هرچند میزان شناوری سهم هم بسیار پایین است.
این سهم هم اکنون با پی بر ایی ۶ در یک سال گذشته حدود ۱۲ درصد بازدهی مثبت داشته و در سه ماهه هم ۱۹ درصد بازدهی منفی داشته است که نسبت به تورم سالانه عقب است.

کد خبر: ۲۳۸٬۸۵۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha