۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۳
بارش برف برخی مدارس آذربایجان شرقی را در روز سه شنبه تعطیل کرد

بارش برف برخی مدارس آذربایجان شرقی را در روز سه شنبه تعطیل کرد

تبریز- برف سنگین و کولاک و برودت شدید هوا برخی مدارس آذربایجان شرقی را در روز سه شنبه تعطیل کرد.

به گزارش خبرنگار بازار، در شهرستان اهر، تمام مقاطع روستایی و مقاطع پیش دبستانی، استثنایی و ابتدایی شهری در نوبت قبل از ظهر (صبح) فردا تعطیل خواهند بود.

در منطقه چاراویماق تمام مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره های تحصیلی در شیفت صبح تعطیل خواهند بود. امتحانات نهایی شامل تعطیلی نمی شود و در موعد مقرر برگزار خواهد شد.

در منطقه هشترود تمام مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی در شیفت صبح تعطیل اعلام شد. در بخش نظرکهریزی تمام مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره های تحصیلی در شیفت صبح تعطیل خواهند بود.

امتحانات نهایی در تمامی شهرستان‌ها مشمول تعطیلی نشده و امتحانات در موعد مقرر برگزار می‌شود.

در منطقه  مراغه همه مدارس روستایی در تمامی دوره های تحصیلی تعطیل و مدارس استثنائی، پیش دبستانی و ابتدایی شهری تعطیل و مدارس دوره اول و دوم متوسطه با یک ساعت تاخیر شروع به فعالیت خواهند کرد. امتحانات نهایی شامل تعطیلی نمی‌شود و در موعد مقرر برگزار می‌شود.

در بخش  کندوان تمام مدارس شهری و روستایی در تمام دوره‌های تحصیلی در شیفت صبح تعطیل خواهند بود. امتحانات نهایی شامل تعطیلی نمی‌شود و در موعد مقرر برگزار می‌شود.

در منطقه میانه همه مدارس روستایی در تمام دوره‌های تحصیلی تعطیل و مدارس استثنایی، پیش دبستانی و ابتدایی شهری در شیفت صبح تعطیل خواهند بود. امتحانات نهایی شامل تعطیلی نمی شود و در موعد مقرر برگزار می‌شود.

در بخش تسوج همه مدارس شهری و روستایی در تمام دوره‌های تحصیلی در شیفت صبح با یک ساعت تاخیر شروع به فعالیت خواهند کرد. امتحانات نهایی شامل تعطیلی نمی‌شود و در موعد مقرر برگزار می‌شود.

در منطقه  اسکو و شهر جدید سهند مدارس استثنائی، پیش دبستانی و ابتدایی شهری و روستایی تعطیل است. امتحانات نهایی شامل تعطیلی نمی شود و در موعد مقرر برگزار می‌شود.

در منطقه ورزقان، مدارس استثنائی، پیش دبستانی و ابتدایی شهری و روستایی تعطیل و سایر دوره‌های تحصیلی شهری و روستایی با دو ساعت تاخیر شروع به فعالیت می‌کنند و در بخش تیکمه داش نیز تمام مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره های تحصیلی در شیفت صبح تعطیل است.

در منطقه چاراویماق تمام مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره های تحصیلی در شیفت صبح تعطیل اعلام می‌شود.

کد خبر: ۲٬۳۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha