۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۹
بیش از ۱۰۰ پرواز توسط شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در ایام اربعین

بیش از ۱۰۰ پرواز توسط شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در ایام اربعین

مدیرکل روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی از ۱۰۰ پرواز توسط شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در ایام اربعین خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران(هما)، حسام قربانعلی مدیرکل روابط عمومی هواپیمایی هما گفت: جهت کاهش نرخ بلیت برای زائران اربعین، ایجاد تسهیلات و مدیریت سفر، قیمت بلیت برای پروازهای رفت از تهران به نجف در بازه زمانی ‌۱۶ تا ۲۰ شهریور با قیمت ۲.۵ میلیون تومان بر روی سامانه ایران‌ایر به آدرس ‌www.iranair.com قرار می‌گیرد.

قربانعلی افزود: پیش از این نیز اعلام شده بود که در بازه زمانی ‌۲۷ مرداد تا ۹ شهریور قیمت بلیت مسیر نجف به فرودگاه امام خمینی (ره) به ۲.۵ میلیون تومان کاهش یافته است.

وی تشریح کرد: با هدف کوتاه‌کردن دست سوءاستفاده‌گران، بلیت‌ پروازهای اربعین را در ساعت‌های نامشخص و به صورت تصادفی و بدون اطلاع قبلی در طول روز عرضه می‌کنیم، بنابراین اگر زائران با یک بار مراجعه موفق به تهیه بلیت نشدند، در ساعاتی دیگر با مراجعه به سایت مجددا تلاش کنند.

وی با اشاره به اینکه در ایام اربعین بیش از ۱۰۰ پرواز توسط شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران انجام می شود، اظهار کرد: در ایام اربعین راه‌اندازی پروازهای اصفهان، شیراز و زنجان به نجف توسط هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران نهایی شده است.

مدیرکل روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: برنامه‌ریزی کرده‌ایم مسیرهای سمنان و شاهرود به نجف نیز به زودی راه‌اندازی شود.

گفتنی‌است عرضه بلیت پروازهای اربعین در سایت شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به آدرس iranair.com در حال انجام است.

کد خبر: ۲۳۸٬۵۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha